وبینار آموزشی «مدیریت پسماند» برگزار می‌شود
وبینار آموزشی «مدیریت پسماند» برگزار می‌شود

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از برگزاری وبینار آموزشی مدیریت پسماند خبر داد. احد حاجی بلند با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری این وبینار، آشنایی دانشجویان با مدیریت پسماند، اصول تفکیک پسماند و نقش این امر در حفظ محیط زیست و توسعه پایدار است، اظهار کرد: این وبینار توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی […]

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی از برگزاری وبینار آموزشی مدیریت پسماند خبر داد.

احد حاجی بلند با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری این وبینار، آشنایی دانشجویان با مدیریت پسماند، اصول تفکیک پسماند و نقش این امر در حفظ محیط زیست و توسعه پایدار است، اظهار کرد: این وبینار توسط سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این وبینار آموزشی با حضور علیرضا اصغری، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری کلانشهر تبریز برگزار می‌شود، اظهار کرد: وبینار آموزشی مدیریت پسماند روز دوشنبه ۲۵ اسفندماه از ساعت ۱۱ الی ۱۲:۳۰ در نشانی اینترنتی amjad.jde.ir/as قابل دسترسی است.

وی با بیان اینکه شرکت در این وبینار برای عموم آزاد است، اضافه کرد: علاقه مندان جهت شرکت در وبینار، با مراجعه به لینک برگزاری، نام کارگاه “مدیریت پسماند” را انتخاب کرده و هر فرد با نام و نام خانوادگی خود و با رمز mf1800 در این وبینار شرکت کند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا