هوای تبریز در وضعیت “ناسالم برای همه گروه‌ها” قرار دارد
هوای تبریز در وضعیت “ناسالم برای همه گروه‌ها” قرار دارد

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از تداوم و تشدید آلودگی هوای تبریز خبر داد و افزود: هوای تبریز در وضعیت “ناسالم برای تمامی گروه‌ها” قرار دارد. داود قاسم زاده در این خصوص اظهار کرد: بر اساس آخرین نتایج مرکز سنجش کیفی هوای کلانشهر تبریز، شاخص کیفی هوای کلانشهر تبریز امروز […]

مدیر روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از تداوم و تشدید آلودگی هوای تبریز خبر داد و افزود: هوای تبریز در وضعیت “ناسالم برای تمامی گروه‌ها” قرار دارد.

داود قاسم زاده در این خصوص اظهار کرد: بر اساس آخرین نتایج مرکز سنجش کیفی هوای کلانشهر تبریز، شاخص کیفی هوای کلانشهر تبریز امروز شنبه (سیزدهم دی ماه) برابر ۱۵۶بوده و وضعیت آلودگی برای تمامی گروه‌های سنی را نشان می‌دهد.

وی از شهروندان خواست تا با رعایت توصیه‌های زیست محیطی و مدیریت زمان سفر درن شهری، از ترددهای غیر ضروری در شهر پرهیز کرده و در مصرف انرژی و گاز نیز صرفه جویی کنند.

براساس این گزارش؛ شاخص آلودگی از ۰ تا ۵۰ هوای پاک، از ۵۰ تا ۱۰۰هوای سالم، از ۱۰۰ الی ۱۵۰ هوای ناسالم برای گروه‌های حساس بوده و هم‌چنین از ۱۵۰ الی ۲۰۰ نیز بیانگر ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌ها و شاخص آلودگی بیش از ۲۰۰ نیز وضعیت بحرانی آلودگی هوا را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا