نوشت افزار ایرانی-اسلامی «قهرمان من» در تبریز رونمایی شد
نوشت افزار ایرانی-اسلامی «قهرمان من» در تبریز رونمایی شد

مراسم رونمایی از نوشت افزار ایرانی-اسلامی «قهرمان من» با حضور جانشین فرمانده سپاه عاشورا، مسئول بسیج اقشار سپاه عاشورا، رئیس اتاق اصناف تبریز و جمعی از روسای اتحادیه‌های اصناف در اتاق اصناف تبریز برگزار شد. مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه عاشورا در این مراسم گفت: اگر تصاویر شهدا در نوشت افزار […]

مراسم رونمایی از نوشت افزار ایرانی-اسلامی «قهرمان من» با حضور جانشین فرمانده سپاه عاشورا، مسئول بسیج اقشار سپاه عاشورا، رئیس اتاق اصناف تبریز و جمعی از روسای اتحادیه‌های اصناف در اتاق اصناف تبریز برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی سپاه عاشورا در این مراسم گفت: اگر تصاویر شهدا در نوشت افزار کودکان ثبت نشود، قطعا تصاویر قهرمانان هالیوودی ثبت خواهد شد.

سرهنگ پاسدار سیدرضا پورزینال اظهار کرد: با پیروزی انقلاب در سال ۵۷، معجزه قرن اتفاق افتاد و انقلاب اسلامی مانند زلزله‌ای چند ریشتری ستون استعمارگران و جهانخواران را بر زمین کوبید.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) برای مبارزه با ظلم و فساد آمد و ارکان خودساخته غرب را لرزاند، ادامه داد: وعده‌ای که امام در خصوص نابودی غرب داده بودند، اکنون در حال تحقق یافتن است و همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز وعده داده بودند، آمریکا امروز رو به افول است.

وی با بیان اینکه نباید ذره‌ای از آرمان‌های امام راحل فاصله بگیریم، افزود: دشمنان شبانه‌روزی در حال توطئه، تحریم، فشار و نهایتا به فکر براندازی نظام و انقلاب هستند.

پورزینال با اشاره به رونمایی از لوازم التحریر ایرانی-اسلامی «قهرمان من»، گفت: تعدادی از جوانان تبریز جمع شده و برای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در حال فعالیت هستند، چراکه اگر عکس و تصاویر شهدا و قهرمانان واقعی ما در نوشت‌افزار کودکان ثبت نشود، شخصیت‌های ساختگی هالیوودی به‌عنوان قهرمان معرفی خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه باید برای فرهنگ سازی و القای این فرهنگ اصیل اسلام و انقلاب برای نسل جوان تلاش کنند و امیدواریم ‌از طریق این تولیدات، فرهنگ ایثار و شهادت را به دانش آموزان منتقل کنیم.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: تولید و پخش این کالاها بهترین راه مبارزه با دشمنان است و باید در کنار تولیدات مادی، تولیدات معنوی خود را نیز نشان دهیم و مسئولان نیز باید از این تولیدات حمایت کنند.

نقش ویژه بازاریان در پیروزی انقلاب

رئیس اتاق اصناف تبریز نیز در این مراسم گفت: در جریان تظاهرات سال ۴۲ که به دلیل اعتراض امام خمینی(ره) به موضوع کاپیتولاسیون انجام شد و طبق دستور امام، به‌جای عید نوروز در آن سال عزای عمومی گرفته شد، بازاریان همراه با روحانیون در حیاط مسجد جامع تبریز با نیروهای امنیتی درگیر بودند.

سید حبیب هاشمی ادامه داد: بازاریان و روحانیون، نیروهای امنیتی را از مسجد جامع بیرون کرده و به سمت راسته کوچه فراری دادند که در جریان این تظاهرات، چند نفر از بازاریان تبریز دستگیر و زندانی شدند.

وی با بیان اینکه در روز قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز هم بازاریان همپای روحانیون در میدان حضور داشتند، گفت: بازاریان و اصناف تبریز همواره در کنار مردم حضور بوده و نقش ویژه‌ای در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کردند.

در این مراسم از محصولات ایرانی اسلامی قهرمان من رونمایی شد و همچنین فعالیت مرکز عرضه اینترنتی نیازمندی‌های فرهنگی کودکان و نوجوانان ایران اسلامی و طرح آماده سازی ۳۱۳ بسته حمایتی نوشت افزار ایرانی_اسلامی نیز آغاز شد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا