منجم، سلیمانی و رنجبر به مرحله نهایی انتخاب شهردار تبریز راه یافتند
منجم، سلیمانی و رنجبر به مرحله نهایی انتخاب شهردار تبریز راه یافتند

به گزارش نهال امید صبح امروز یکشنبه ۷ شهریور ماه، در جلسه علنی شورای شهر تبریز که با حضور رئیس و اعضای شورای شهر با حواشی جالب برگزار شد و بعد از کش و قوس های فراوان رای گیری برای اجرای ماده ۷۲ آیین کار داخلی شورا انجام شد.  یکی از اتفاقات جالب و در عین […]

به گزارش نهال امید صبح امروز یکشنبه ۷ شهریور ماه، در جلسه علنی شورای شهر تبریز که با حضور رئیس و اعضای شورای شهر با حواشی جالب برگزار شد و بعد از کش و قوس های فراوان رای گیری برای اجرای ماده ۷۲ آیین کار داخلی شورا انجام شد. 

یکی از اتفاقات جالب و در عین حال غافلگیرکننده بحث انتخاب شهردار، انصراف بابایی اقدم از کاندیداتوری شهرداری تبریز بود که لحظه آغاز رای گیری برای اجرای ماده ۷۲، وی انصراف خود را به صورت کتبی به رئیس شورا تحویل داد. 

بعد از انصراف بابایی اقدم، هفت نفر به عنوان کاندیدای نهایی تصدی گری سمت شهرداری کلانشهر تبریز به مرحله رای گیری راه یافتند. 

به گزارش نهال امید ، براساس آرای ماخوذه از اعضای شورا، آقایان یعقوب هوشیار ۳ رای، مظفر سلیمانی ۵ رای، علی جعفری آذر ۴ رای، عباس رنجبر ۵ رای و حمید منجم ۷ رای کسب کردند. 

همچنین آقایان یونس فاتح و جعفر مدبر هیچ رایی را کسب نکردند. 

براساس این گزارش، حمید منجم با ۷ رای، مظفر سلیمانی با ۵ رای و عباس رنجبر با ۵ رای به عنوان کاندیداهای نهایی به مرحله اجرای ماده ۷۳ آیین کار داخلی شورا راه یافتند. 


در نهایت بر اساس رای اعضای شورا، مقرر شد در جلسه‌ی فوق العاده که فردا دوشنبه برگزار خواهد شد، رای گیری نهایی برای سمت شهرداری کلانشهر تبریز، از بین آقایان منجم، سلیمانی و رنجبر انتخاب خواهد شد. 

گفتنی است این جلسه با حاشیه هایی همراه بود به طوریکه جلسه با ۲۰ دقیقه تاخیر آغاز شد اما مجددا بعد از ۲۰ دقیقه از آغاز جلسه، با نظر اعضا تنفسی ۵ دقیقه ای اعلام شد که این تنفس بیش از زمان اعلام شده به طول کشید. 

یکی دیگر از حواشی جالب جلسه این هفته شورای شهر تبریز، انصراف بابایی اقدم از ادامه حضور در شورا بود که با اصرار برگی، رییس شورا مبنی بر مخالفت با این انصراف و همچنین با رای اعضای شورا، مقرر شد این موضوع در اولین جلسه بعد از انتخاب شهردار بررسی شود.


خبر به روز رسانی می شود ….

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا