معاون باشگاه تراکتور: مطالبه مالی کیانی زیاد بود
معاون باشگاه تراکتور: مطالبه مالی کیانی زیاد بود

معاون ورزشی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور گفت: مطالبه مالی مهدی کیانی برای حضور در این تیم بسیار بالا بود و به همین خاطر به توافق نهایی نرسیدیم. علیرضا رحیمی روز چهارشنبه در یک گفت و گوی خبری با بیان اینکه خیلی به حضور کیانی در تراکتور علاقه مند بودیم، افزود: اما خواسته او برای یک […]

معاون ورزشی باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور گفت: مطالبه مالی مهدی کیانی برای حضور در این تیم بسیار بالا بود و به همین خاطر به توافق نهایی نرسیدیم.

علیرضا رحیمی روز چهارشنبه در یک گفت و گوی خبری با بیان اینکه خیلی به حضور کیانی در تراکتور علاقه مند بودیم، افزود: اما خواسته او برای یک فصل و نیم‌ معادل ۹ میلیارد تومان بود که چنین رقمی برای این هافبک دفاعی با وجود اینکه بازیکنانی در این پست داشتیم، چندان به صرفه نبود.

وی اظهار داشت: با این حال ما مذاکرات را ادامه داده و جلو رفتیم و پیشنهاد هفت میلیاردی به او دادیم که قرار بود ۲.۵ میلیارد برای فصل اول و ۴.۵ میلیارد برای فصل دوم پرداخت شود که کیانی این پیشنهادات باشگاه تراکتور را نپذیرفت.

رحیمی با اشاره به اینکه کیانی عضو باشگاه تراکتور بوده و  تربیت شده همین مکتب است، ادامه داد: شخص مالک باشگاه نیز گفته بود بسیار دوست دارم کیانی به تراکتور بیاید و سال‌ها در این تیم بماند، همان طور که کریم باقری در پرسپولیس ماند و به اسطوره آنها تبدیل شد.

وی اضافه کرد: کیانی برای ما عزیز است و او را درک می‌کنیم و بر همین اساس حتی قبول کردیم که حدود یک میلیارد بدهی او را نیز پرداخت کنیم ولی در نهایت به توافق نرسیدیم؛ اما با این حال از او گلایه ندارم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

معاون ورزشی باشگاه ترکتور همچنین به وضعیت سعید واسعی هافبک این تیم اشاره کرد و گفت: این بازیکن پس از محرومیت چهار ماهه از سوی کمیته وضعیت، قرار است طی روزهای آینده جلسه‌ای را با رسول خطیبی برای بازگشت به این تیم داشته باشد.

رحیمی با بیان اینکه باشگاه برای ادامه همکاری با واسعی علاقه مند است، اظهار داشت: وضعیت او پس از جلسه با سرمربی و مدیران باشگاه مشخص می شود که به احتمال زیاد در تراکتور ماندنی خواهد شد.

  • منبع خبر : ایرنا