معامله اراضی شهرک‌های صنعتی، بدون ایجاد واحد تولیدی قابل قبول نیست
معامله اراضی شهرک‌های صنعتی، بدون ایجاد واحد تولیدی قابل قبول نیست

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: موضوع خریدوفروش‌هایی که در شهرک‌های صنعتی منجر به تولید و اشتغال نمی‌شود، به‌هیچ‌ عنوان قابل ‌قبول نیست. موسی خلیل الهی در نشست اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، با اشاره به برنامه‌های تحولی قوه قضائیه، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های تحولی قوه قضائیه در کنار مبارزه با مظاهر فساد، حمایت […]

رئیس‌کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: موضوع خریدوفروش‌هایی که در شهرک‌های صنعتی منجر به تولید و اشتغال نمی‌شود، به‌هیچ‌ عنوان قابل ‌قبول نیست.

موسی خلیل الهی در نشست اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، با اشاره به برنامه‌های تحولی قوه قضائیه، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های تحولی قوه قضائیه در کنار مبارزه با مظاهر فساد، حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع، تولید و به‌تبع آن اشتغال است.

وی ادامه داد: درصورتی‌که فردی در شهرک صنعتی زمینی را تحت عنوان ایجاد واحد تولیدی خریداری کند، باید به‌صورت رسمی متعهد شود که پیش از احداث واحد تولیدی و صنعتی حق واگذاری زمین‌های خریداری‌شده به هر عنوانی را نداشته و در صورت واگذاری معامله انجام‌شده، باطل است.

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه‌های صرف شده برای ایجاد بسترهای تولید و اشتغال در شهرک‌های صنعتی، به‌هیچ‌عنوان موضوع خریدوفروش‌هایی که منجر به تولید و اشتغال نمی‌شود قابل‌قبول نیست.

  • منبع خبر : ایسنا