مسابقات آزاد رباتیک تبریز برگزار می‌شود
مسابقات آزاد رباتیک تبریز برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات آزاد رباتیک از 23 تا 25 بهمن ماه سال جاری در تبریز خبر داد.

یعقوب نماینده با اعلام این خبر، اظهار کرد: نظر به اهمیت ویژه مسابقات آزاد مهارت در تبادل اطلاعات و تجربیات حرفه ای و الگوسازی به جوانان و نیز تاثیر آن در افزایش سطح مهارت جامعه، توسعه فرهنگ مهارت آموزی، شناسایی استعدادهای برتر و معرفی پتانسیل بالقوه به بخش صنعت، این اداره کل در نظر دارد با همکاری آموزشگاه فنی و حرفه ای آزاد ماتریس (بخش خصوصی) و سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی به عنوان مجری و حامی این دوره از مسابقات را از تاریخ ۲۳ تا ۲۵ بهمن ماه سال جاری در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره ۳ تبریز برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات در دو بخش مسابقات آزاد ( لیگ ربات های انباردار و لیگ ربات های نمایشی) و مسابقات دانش آموزی ( لیگ ربات های فوتبالیست و لیگ ربات های نمایشی ) برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی در خصوص نحوه ثبت نام در این مسابقات افزود: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به وبسایتmatrismaharat.ir  با مطالعه قوانین و ضوابط مربوطه برای حضور در این دوره از مسابقات ثبت نام کند.

براساس گزارش روابط عمومی اداره کل فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی؛ وی از برگزاری کلاس‌های مختلف مهارتی در حاشیه برگزاری این مسابقات برای علاقمندان خبر داد.

  • منبع خبر : ایسنا