مسئولان، جوان گریز نباشند
مسئولان، جوان گریز نباشند

استاندار آذربایجان شرقی تصریح کرد: از مسئولان استان خواسته ام نه تنها جوان گریز نباشند بلکه نسل جدید را در اجرای وظایف محوله همراه کرده و از این ظرفیت عظیم بهره ببرند.

عابدین خرّم در دیدار معاون جوانان و امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان که به تبریز سفر کرده بود، افزود: اقبال و انگیزه جوانان استان برای تحرک اجتماعی در شرایط فعلی، یادآور تکلیف مداری و مسئولیت پذیری است که از شهدا و رزمندگان دفاع مقدس سراغ داریم.

وی ادامه داد: همان‌گونه که رییس جمهور محترم دستور داده‌اند، از حضور فعال جوانان در تمام عرصه ها استقبال و استفاده می کنیم و همراهی و حمایت از فعالیت های مردمی را دنبال خواهیم کرد.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی و تبریز به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب نخبه پرور و جریان ساز بوده و از دیرباز در حوزه فکری و فرهنگی پیشرو بوده است که باعث نقش پذیری خوب جوانان ما در عرصه های مختلف اجتماعی می‌شود.

معاون جوانان و امور فرهنگی وزیر ورزش و جوانان نیز در این دیدار از رتبه نخست آذربایجان شرقی در فعالیت‌های این معاونت خبر داد و گفت: آذربایجان شرقی با داشتن بیشترین تعداد سازمان های مردم نهاد جوانان در ۲۱ شهرستان خود نمونه ای موفق از میدان دادن به جوانان برای فعالیت است.

وحید یامین پور گفت: رییس جمهور محترم پای شعار جوان گرایی خود ایستاده اند و همانگونه که وزیر محترم ورزش و جوانان در جلسه روز گذشته کمیسیون اجتماعی خبر داد، دولت پیگیر ارتقای معاونت جوانان به سازمانی مستقل است.

وی از طرح‌های جدید برای گسترده تر شدن حوزه فعالیتی معاونت جوانان و امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان خبر داده و بر تقویت نقش ستاد ساماندهی امور جوانان در سیاستگذاری و پیشبرد برنامه‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل ارائه کرد و از احداث دومین خانه جوان استان در شهرستان هشترود خبر داد.

  • منبع خبر : ایسنا