مردم منطقه ارسباران حماسه‌ای بزرگ در انتخابات ۱۴۰۰ آفریدند
مردم منطقه ارسباران حماسه‌ای بزرگ در انتخابات ۱۴۰۰ آفریدند

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت:  ملت ایران و به خصوص مردم غیور و شجاع منطقه ارسباران بار دیگر در یک انتخابی مهم و سرنوشت ساز، حماسه‌ای بزرگ و غرورانگیز آفریدند. احمد محرم زاده اظهار کرد: مردم منطقه ارسباران با حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ و نشان دادن همت حماسی خود، […]

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت:  ملت ایران و به خصوص مردم غیور و شجاع منطقه ارسباران بار دیگر در یک انتخابی مهم و سرنوشت ساز، حماسه‌ای بزرگ و غرورانگیز آفریدند.

احمد محرم زاده اظهار کرد: مردم منطقه ارسباران با حضور حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ و نشان دادن همت حماسی خود، بعد از گذشت ۴۲ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر غیرت و صداقت خود را به نمایش گذاشتند. 

وی افزود: مردم منطقه ارسباران با حضور گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر علاقه و محبت خود را نسبت به ولایت فقیه، انقلاب اسلامی و نظام نشان داده و تمام توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی با تقدیر و سپاس از مردم همیشه در صحنه ارسباران و شهرستان اهر، گفت: به داشتن چنین مردمی افتخار می‌کنیم، چرا که این حضور غیرتمند و ولایی بار دیگر برگ زرین در تاریخ افتخارات این منطقه برجا گذاشته است.

محرم زاده افزود: حضور پرشور و حماسی مردم منطقه ارسباران و اهر در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و انتخاب اصلح تکلیفی بود به مردم که آن‌ها به درستی به آن عمل کردند و ما نیز با افتخار، سربلندی و اقتدار کامل می‌توانیم در مجلس شورای اسلامی پیگیر مطالبات، رفع مشکلات مردم عزیزمان از دولت آینده باشیم.

انتهای پیام 

  • منبع خبر : ایسنا