مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای پایان نامه برگزار شد
مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات دفاع سه دقیقه‌ای پایان نامه برگزار شد

مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه ویژه‌ی دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد به میزبانی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی برگزار شد. معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با اشاره به اهداف برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان نامه، گفت: تقویت مهارت‌های ارتباطی، تبدیل ایده به محصول و […]

مرحله استانی پنجمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان‌نامه ویژه‌ی دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد به میزبانی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی برگزار شد.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با اشاره به اهداف برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان نامه، گفت: تقویت مهارت‌های ارتباطی، تبدیل ایده به محصول و ثروت و تقویت ارتباط دانشگاه با سرمایه گذاران از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات از سال ۲۰۰۸ میلادی در دانشگاه کوئینزلند استرالیا آغاز شده و در حال حاضر در تعداد زیادی از دانشگاه‌های معتبر دنیا اجرا می‌شود و در ایران نیز به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی از سال ۹۵ به عنوان بخش جنبی جشنواره پایان نامه سال دانشجویی کلید خورده و در ادامه به صورت مستقل در سال‌های ۹۶ و ۹۷ ادامه پیدا کرد.

وی با اشاره به تعداد نفرات شرکت کننده در این مسابقه، گفت: چهار خانم و یک آقا از دانشجویان تحصیلات تکمیلی در این دوره از مسابقات شرکت داشتند که نفر برتر به دبیرخانه کشوری مسابقات معرفی خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی یادآور شد: این پنجمین دوره‌ از مسابقات سه دقیقه‌ای پایان نامه است که در تبریز برگزار شد و سه نفر از اساتید دانشگاه‌های تبریز داوری این مسابقه را برعهده داشتند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا