مدیران عامل جدید شرکت توزیع نیروی برق تبریز و شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان معرفی شدند
مدیران عامل جدید شرکت توزیع نیروی برق تبریز و شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان معرفی شدند

با صدور احکام جداگانه‌ای توسط آرش کردی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر، مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای آذربایجان و توزیع نیروی برق تبریز معرفی شدند.

 در آیین تکریم و معارفه‌ی مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز و شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان که در سالن اجتماعات برق منطقه‌ای آذربایجان برگزار شد، “عباس حسامی سفیدان” به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی تبریز معرفی و از تلاش‌های عادل کاظمی در مدت زمان تصدی این سمت قدردانی شد.

گفتنی است؛ عباس حسامی سفیدان متولد ۱۳۵۱ تبریز و دانش‌آموخته‌ی کارشناسی رشته مهندسی برق –شبکه‌های انتقال و توزیع برق است.

وی با بیش از ۲۳ سابقه‌ی خدمت در شرکت توزیع نیروی برق تبریز، سمت‌هایی چون مدیریت امورهای برق روشنایی و باغمیشه و هم‌چنین مدیریت امور تدارکات و دفتر برنامه‌ریزی و بودجه را در کارنامه خود داشته است.

عادل کاظمی نیز متولد ۱۳۴۸ زنجان و دانش‌آموخته‌ی کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۶ به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان و پیش از آن در پست معاون برنامه‌ریزی این شرکت و از سال ۱۳۹۶ به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خدمت و امروز طی آیینی تودیع شد.

هم‌چنین رسول اسماعیل‌زاده به عنوان مدیرعامل جدید شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان منصوب و از تلاش‌های افشین روشن میلانی در مدت زمان تصدی این سمت تقدیر شد.

اسماعیل‌زاده پیش از این به عنوان مدیر دفتر تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان مشغول به فعالیت بود.