متولیان امر از مدیریت مسئله عاجز شده‌اند
متولیان امر از مدیریت مسئله عاجز شده‌اند

معاون درمان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در واکنش به شلوغی بازار تبریز، گفت: متولیان امر از مدیریت مسئله عاجز شده‌اند. عباسعلی درستی در تشریح این مطلب، اظهار کرد: با توجه به زمانبر شدن بیماری و متضرر شدن اصناف و کسبه از لحاظ اقتصادی، مدیریت مسئله درحالیکه همه می‌دانند تکلیف چیست، سخت شده است. وی […]

معاون درمان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تبریز در واکنش به شلوغی بازار تبریز، گفت: متولیان امر از مدیریت مسئله عاجز شده‌اند.

عباسعلی درستی در تشریح این مطلب، اظهار کرد: با توجه به زمانبر شدن بیماری و متضرر شدن اصناف و کسبه از لحاظ اقتصادی، مدیریت مسئله درحالیکه همه می‌دانند تکلیف چیست، سخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: اتاق اصناف، نیروی انتظامی، دادگستری و سایر ارگان‌های دخیل همگی می‌دانند وظیفه‌شان در این مورد چیست، اما همین مسئله‌ی متضرر شدن اقتصادی اصناف باعث می‌شود از نظر اجرایی به مشکل بربخوریم.

وی متذکر شد: متولیان بهداشتی توصیه‌های لازم را برای فعالیت اصناف و کسبه و جلوگیری از شلوغی‌های دم عید می‌کنند، اما با قرار گرفتن در کنار مسئولان اجرایی قابل درک است که چرا این توصیه‌‍‌ها در مقام اجرا سخت هستند و در برخی موارد اجرایی نمی‌شوند.

درستی با بیان اینکه امروزه مدیریت مسائل مربوط به کرونا در جهان سخت است، گفت: حتی در کشورهایی مانند آلمان و انگلستان هم بر علیه استفاده از ماسک تظاهرات انجام می‌دهند؛ هرچند زمانبر شدن بیماری مردم را عاصی کرده است، همچنان توصیه می‌کنیم مردم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه داده و استفاده از ماسک، رعایت فاصله و شست‌وشوی دست‌هایشان را فراموش نکرده و جز در موارد ضروری از تردد بیجا به ویزه در مکان‌های شلوغ خودداری کنند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا