قایق سواری به امکانات تفریحی تفرجگاه عینالی افزوده شد
قایق سواری به امکانات تفریحی تفرجگاه عینالی افزوده شد

امکان تفریح‌آبی با قایق پدالی (تفریحی و ورزشی) با  مشارکت بخش‌خصوصی به امکانات تفریحی تفرجگاه افزوده شد.  غلامرضا محمد خانلی، مدیرمشارکت و سرمایه گذاری سازمان عون بن علی با ذکر این خبر گفت: در راستای جلب رضایت مراجعه کنندگان به تفرجگاه عینالی تبریز و افزایش ساعت ماندگاری گردشگران و بهره برداری بهینه از دریاچه داغ گؤلی، […]

امکان تفریح‌آبی با قایق پدالی (تفریحی و ورزشی) با  مشارکت بخش‌خصوصی به امکانات تفریحی تفرجگاه افزوده شد.

 غلامرضا محمد خانلی، مدیرمشارکت و سرمایه گذاری سازمان عون بن علی با ذکر این خبر گفت: در راستای جلب رضایت مراجعه کنندگان به تفرجگاه عینالی تبریز و افزایش ساعت ماندگاری گردشگران و بهره برداری بهینه از دریاچه داغ گؤلی، امکان تفریح‌آبی با قایق پدالی (تفریحی و ورزشی) با  مشارکت بخش‌خصوصی به امکانات تفریحی تفرجگاه افزوده شد.

 وی با قدردانی از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری افزود: با راه اندازی قایق سواری در دریاچه هموطنان عزیز علاوه بر استفاده از طبیعت زیبای این تفرجگاه می‌توانند در دریاچه داغ گؤلی به قایق سواری و تفریح بپردازند.

غلامرضا محمد خانلی با بیان اینکه بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران فرصتی برای توسعه بیش از پیش تفرجگاه عینالی هستند اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی همکارانم در توسعه و نگهداری فضای سبز و ایجاد زیرساخت های لارم در تفرجگاه کارهای چشمگیری انجام گرفته است و این تفرجگاه با تداوم مشارکت بخش خصوصی بزرگترین مجموعه توریستی و گردشگری کشور خواهد بود.

انتهای پیام 

  • منبع خبر : ایسنا