فعالیت اتوبوسرانی تبریز در شب‌های قدر از مصلی و مسجد جامع
فعالیت اتوبوسرانی تبریز در شب‌های قدر از مصلی و مسجد جامع

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از خدمات رسانی ویژه ناوگان این شرکت از مصلی و مسجد جامع شهر در شب‌های قدر خبر داد.

ایوب اسماعیلی با اعلام این خبر افزود: ناوگان اتوبوس‌های بخش خصوصی تحت نظارت با ارائه خدمات، کار جابجایی شهروندان عزیز را در شب‌های قدر بر عهده خواهند داشت.

وی ادامه داد: شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز در کنار نهادهای ذیربط در امر برگزاری مراسم شب‌های باعظمت قدر به عنوان مهمترین نهاد خدمات رسان به منظور بهره مندی مردم مومن و ولایتمدار تبریز از این مراسم پرفیض، با استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی ارائه خدمات خواهد کرد.

وی اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های انجام یافته مقابل مصلای اعظم امام خمینی (ره) و مسجد جامع مهمترین پایانه‌های خدمات رسانی جهت جابجایی مسافران بعداز اتمام مراسم شب‌های قدر خواهد بود.

اسماعیلی گفت: جهت ارائه سرویس دهی مطلوب، حوزه‌های بهره برداری و نظارت و بازرسی این شرکت با تعیین مدیران و بازرسان در شب‌های قدر، به نحوه خدمات رسانی به صورت میدانی نظارت خواهند کرد.

به گزارش نهال امید ، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، بیش از ۹۰ دستگاه اتوبوس از ناوگان عمومی و خصوصی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در شب‌های قدر ارائه خدمات خواهند کرد.