فضای بیمارستان باقرالعلوم اهر ۲ برابر شد
فضای بیمارستان باقرالعلوم اهر ۲ برابر شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر از افتتاح بخش دستگاه ام‌آرآی بیمارستان باقرالعلوم اهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: فضای این بیمارستان در هفت سال گذشته ۲ برابر شد.

به گزارش نهال امید، محمد میرزاپور در آیین تودیع و معارفه روسای سابق و جدید بیمارستان ۱۴۹ تختخوابی باقرالعلوم اهر اظهار کرد: بخش زایمان بیمارستان باقرالعلوم اهر در سطح منطقه مجهزترین بخش بیمارستانی در حال احداث است.

وی اضافه کرد: بخش دیالیز بیمارستان اهر نیز از دیگر مطالبات مردم ارسباران در حوزه درمان است عملیات تجهیز آن در دست پیگیری است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر بابیان این‌که تعهد دانشگاه علوم پزشکی تبریز، افزایش تخت‌های بستری بیمارستان باقرالعلوم اهر تا ۵ سال آینده به ۲۵۲ تخت است، گفت: پیش‌بینی ما این است که تا آذرماه سال‌جاری تعداد تخت‌های بستری بیمارستان باقرالعلوم اهر به بالای ۲۴۵ تخت افزایش می‌یابد و دانشگاه علوم پزشکی تبریز در تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز این بیمارستان در سال‌جاری به بخشی از تعهدات خود عمل ‌کند.

میرزاپور با تاکید بر این‌که بیمارستان باقرالعلوم اهر به عنوان بیمارستان معین شهرستان‌های ارسباران به تجهیزات و امکانات بیشتر و به‌روزتر نیازمند است، خاطرنشان کرد: از زحمات، تلاش‌ها و همراهی مردم، مسئولان و کادر درمانی که در طول شش ماه شیوع ویروس کرونا، سیستم بهداشت و درمان اهر را حمایت کردند قدردانی می‌کنم.

وی یادآور شد: شهدای مدافع سلامت که در جریان مبارزه با ویروس منحوس کرونا به شهادت رسیدند گواه آن است که کادر درمان در تامین سلامت مردم از جان مایه می‌گذارند.

امام جمعه اهر  نیز در این آیین ، با اشاره به این‌که استکبار جهانی تلاش می‌کند تا اراده ملت ایران را تضعیف کند، اظهار داشت: دشمنان سعی دارند تا با ۲ روش عقاید و دستاوردهای انقلاب اسلامی را تحریف کنند.

حجت الاسلام جواد حاجی‌زاده افزود: امام راحل ۴۱ سال قبل انقلاب اسلامی را با توکل به خداوند متعال به پیروزی رساند و به ‌رغم توطئه‌های مختلف دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی، جمهوری اسلامی ایران همچنان با اراده زمان انقلاب به راه خود ادامه می‌دهد.

امام جمعه اهر با قدردانی از خدمات‌رسانی و فداکاری کادر درمانی شهرستان اهر گفت: کادر درمانی بیمارستان باقرالعلوم اهر مخصوصاً در ایام شیوع ویروس کرونا، جهادگونه و شبانه‌روزی با روحیه و اراده رزمندگان دوران دفاع مقدس مشغول به ارائه خدمات و مراقبت از بیماران هستند و در شرایط فعلی کادر درمانی در معرض تهدید و خطر ویروس کرونا هستند.

حسین زاده، معاون فرماندار اهر نیز گفت: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اهر و همکاران‌شان علی‌رغم عمل به وظایف ذاتی، در مقابله با ویروس کرونا زحماتی زیادی کشیدند که جای دارد تا از تلاش‌ها و زحمات آنها قددرانی کنیم.

در این آیین مسعود تربتی به عنوان رییس جدید بیمارستان باقرالعلوم، معرفی و از خدمات حیدری تجلیل شد.

  • منبع خبر : ایرنا