فرماندار مراغه: نامدارترین چهره‌های ورزشی پهلوانان هستند
فرماندار مراغه: نامدارترین چهره‌های ورزشی پهلوانان هستند

 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه پهلوانان را نامدارترین چهره‌های ورزشی عنوان کرد و گفت: در طول تاریخ ورزش نام‌هایی ماندگار هستند که اخلاق ورزشی و منش پهلوانی را در پیش گرفته‌اند. به گزارش ایرنا، سید علی موسوی روز شنبه با حضور در محل تمرینات تیم هندبال آریا ترکان مراغه که خود را برای […]

 معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه پهلوانان را نامدارترین چهره‌های ورزشی عنوان کرد و گفت: در طول تاریخ ورزش نام‌هایی ماندگار هستند که اخلاق ورزشی و منش پهلوانی را در پیش گرفته‌اند.

به گزارش ایرنا، سید علی موسوی روز شنبه با حضور در محل تمرینات تیم هندبال آریا ترکان مراغه که خود را برای مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور آماده می کند، اظهار داشت: ورزشکاران هر شهرستان به عنوان سفیران و نمایندگان جامعه ورزشی آن شهرستان در رقابت ها حاضر می شوند و باید بیشتر از حوزه قهرمانی در عرصه پهلوانی برای دیار خود مدال آور باشند.
وی گفت: مراغه یکی از شهرستان های درخشان در تمانی حوزه ها به خصوص ورزش در طول تاریخ بوده و در این میان در صفحات تاریخ نام پهلوانان مراغه ای ماندگار بوده است.
وی اضافه کرد: امیدواریم تیم هندبال مراغه علاوه بر موفقیت در این مسابقات و صعود به لیگ برتر کشور، در عرصه پهلوانی هم در این رقابت ها بدرخشد.
رییس اداره ورزش و جوانان مراغه نیز در دیدار گفت: رقابت های لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور از ۲۸ آذرماه برگزار می شود و ۲۴ تیم حاضر در چهار گروه ۶ تیمی در این بازی ها باهم به رقابت خواهند پرداخت.
مهدی نوایی گفت: تیم هندبال آریا ترکان مراغه در گروه چهارم این رقابت ها حضور دارد که رقابت های این گروه به میزبانی دهدشت کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
وی گفت: تیم آریا ترکان مراغه در این گروه با تیم های درخشان کویر گرمسار، قنات زارچ، شهرداری ساوه، فراز بام خاییز دهدشت ب و بهنام زاهدان رقابت خواهد کرد.
وی افزود: این رقابت ها به دلیل شرایط کرونا به صورت متمرکز با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی مورد تایید ستاد عالی کرونا برگزار می شود.
رییس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: تیم آریا ترکان مراغه سال گذشته با کسب مقام دوم در رقابت های دسته ۲ کشوری در بین ۳۵ تیم جواز حضور در رقابت های دسته یک را کسب کرده است.
نوایی اضافه کرد: موسی صابری، سعید احمدی، امید فرهود، عادل ذکایی، بهنام تلخونی، سپهر فرشی، میثم محمدزاده، عبدالله درویش، رضا جاهد، عرفان بیرنگ، موسی ابوذر، امیررضا بابایی، مرتضی سیفی، حامد حیدری، محمد امین اکبری، مهدی سلیم، مهیار جعفری، آرمین خیری، امیر رضا اشرفی، حسین کاظمی و سالار اسمعلیان به عنوان بازیکنان تیم مراغه در این مسابقات خواهند بود.
وی به کادر فنی این تیم اشاره کرد و گفت: توحید خدایاری به عنوان سرمربی، مجید حیدر پناه مربی، میلاد معدنچی ها مربی بدنساز، جواد جباری مربی، جواد عسگری روابط عمومی، نادر چرمی مطلق سرپرست و شرکت آریا ترکان به عنوان حمایت کننده مالی این تیم در این رقابت ها خواهد بود.

وی افزود: با ۹ بازیکن از مازندران، کرج، تهران و ملکان برای حضور قدرتمندتر در این رقابت ها عقد قرارداد شده و در کنار بازیکنان مراغه ای امیدواریم امسال جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را کسب کنیم.
هشت هزار و ۹۷۰ ورزشکار سازمان یافته در قالب ۴۲ هیات ورزشی در شهرستان مراغه فعالیت می کنند.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

  • منبع خبر : ایرنا