فراخوان دعوت از کارآفرینان، بنگاه های بالادستی و خیران جهت همکاری در طرح ملی مشاغل خانگی
فراخوان دعوت از کارآفرینان، بنگاه های بالادستی و خیران جهت همکاری در طرح ملی مشاغل خانگی

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در استان  با هدف ایجاد اشتغال پایدار خانگی و کمک به بهبود وضعیت معیشتی خانوارها، جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از کارآفرینان، بنگاههای بالادستی و خیرین استان دعوت به همکاری می‌کند.  دکتر جعفر محسنی در جمع خبرنگاران، افزود:  هدف از این طرح که همزمان با […]

رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی گفت: در راستای اجرای طرح ملی مشاغل خانگی در استان  با هدف ایجاد اشتغال پایدار خانگی و کمک به بهبود وضعیت معیشتی خانوارها، جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی از کارآفرینان، بنگاههای بالادستی و خیرین استان دعوت به همکاری می‌کند.

 دکتر جعفر محسنی در جمع خبرنگاران، افزود:  هدف از این طرح که همزمان با سراسر کشور و با همکاری و نظارت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار می شود شناسایی، توانمندسازی (آموزش و مشاوره) اشخاص حقیقی و حقوقی و پایدارسازی مشاغل خانگی با اتصال به بازار با بهره مندی از شبکه های افقی و عمودی است.


وی ادامه داد: در این راستا جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی با ثبت نام بیش از ۳۴۰۰ نفر متقاضی اشتغال خانگی در استان گام مهمی را در شناسایی و ساماندهی متقاضیان اشتغال در تمامی شهرها و روستاهای استان  برداشته است.


محسنی، گفت: یکی از الزامات و شرایط موفقیت طرح مذکور و کمک به اقتصاد خانوارهای استان مشارکت کارآفرینان، بنگاههای بالادستی و خیرین در اجرای طرح می باشد .


رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: خبرگان و کارآفرینان حوزه های تخصصی مشاغل خانگی با اشراف کامل به قوانین و قواعد تولید و فروش و بازار و همچنین دارا بودن دانش و تجارب فنی مشاوره‌های ارزشمندی را در طول اجرای طرح ارائه می‌کنند.


وی تاکید کرد: همچنین بنگاه های بالادستی استان نیز در خدماتی مثل ارائه مواد اولیه و تجهیزات و یا سفارش بخشی از تولیدات به مشاغل خانگی در اجرای طرح ایفای نقش خواهند کرد.


محسنی در ادامه افزود: جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی همچنین از مجامع و انجمن‌های خیریه استان در تامین تسهیلات و معرفی افراد تحت پوشش خود دعوت به همکاری کرده است.


رئیس سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: علاقمندان و فعالان حوزه کارآفرینی می توانند جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه طرح ملی اشتغال در استان با شماره ۳۶۵۹۰۲۶۳ تماس گرفته و یا به  آدرس تبریز، خیابان هفت تیر، بالاتر از بیمارستان شمس، خیابان شیخ کمال ، مجتمع آموزشی و تحقیقاتی جهاد دانشگاهی ، طبقه ۵ مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا