ظرفیت سردخانه‌های اهر کافی نیست
ظرفیت سردخانه‌های اهر کافی نیست

فرماندار اهر گفت: ظرفیت ۲۵ هزار تنی واحدهای سردخانه‌ای این شهرستان جوابگوی تولیدات محصولات بخش کشاورزی این شهرستان نیست.  رسول خدابخش در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر اظهار کرد: با توجه به تولید سالانه بیش از ۱۵۰ هزار تن محصولات سردرختی، به توسعه و افزایش ظرفیت واحدهای سردخانه‌ای در این شهرستان نیاز […]

فرماندار اهر گفت: ظرفیت ۲۵ هزار تنی واحدهای سردخانه‌ای این شهرستان جوابگوی تولیدات محصولات بخش کشاورزی این شهرستان نیست.

 رسول خدابخش در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اهر اظهار کرد: با توجه به تولید سالانه بیش از ۱۵۰ هزار تن محصولات سردرختی، به توسعه و افزایش ظرفیت واحدهای سردخانه‌ای در این شهرستان نیاز داریم.

 وی بر حمایت مسئولان ذیربط و بانک‌های عامل از فعالان بخش کشاورزی تاکید کرد و خواستار همکاری بانک‌ها در پرداخت به موقع و سریع تسهیلات بانکی به توسعه واحدهای سردخانه‌ای و فعالان بخش کشاورزی در این شهرستان شد.

وی در ادامه از دستگاه‌های اجرایی خواست با نظارت و کار کارشناسی شده نسبت به همراهی و پیشرفت طرح‌های جوانان که تسهیلات اشتغالزایی دریافت کرده‌اند، همکاری مستمر داشته باشند.

فرماندار اهر از پرداخت بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزا برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و همچنین از پرداخت دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات از محل تفاهم‌نامه وزارت تعاون و صندوق کارآفرینی امید به شش طرح اشتغال‌زایی در این شهرستان نیز خبر داد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا