ضرورت توجه همه دستگاه‌های اجرایی به قوانین و مصوبات حمایت از معلولین
ضرورت توجه همه دستگاه‌های اجرایی به قوانین و مصوبات حمایت از معلولین

فرماندار بناب با تاکید به ضرورت توجه همه دستگاه‌های اجرایی به قوانین و مصوبات حمایت از معلولین گفت: معلولین خواستار اجرایی شدن قوانین مرتبط با حقوق طبیعی خود هستند. شهریار فتحی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به ناکافی بودن اقدامات انجام شده در خصوص حل مسائل و مشکلات افراد دارای معلولیت در شهرستان بناب، […]

فرماندار بناب با تاکید به ضرورت توجه همه دستگاه‌های اجرایی به قوانین و مصوبات حمایت از معلولین گفت: معلولین خواستار اجرایی شدن قوانین مرتبط با حقوق طبیعی خود هستند.

شهریار فتحی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به ناکافی بودن اقدامات انجام شده در خصوص حل مسائل و مشکلات افراد دارای معلولیت در شهرستان بناب، اظهار کرد: تاکید ما همواره بر برگزاری هدفمند جلسات برای حل مشکلات افراد دارای معلولیت بوده است که در این زمینه اداره بهزیستی به عنوان دستگاه ناظر موظف به پیگیری و اجرایی شدن مصوبات است.

وی گفت: لازم است، دستگاه‌ها کتباً مشکلات خود را گزارش کنند تا از طریق ادارات کل یا وزارت خانه‌ها مسائل و مشکلات معلولین پیگیری و رفع شود.

وی با بیان اینکه هرکس که از نعمت سلامتی برخوردار بوده ممکن است روزی این نعمت را از دست داده و جزو افراد دارای معلولیت محسوب شود، افزود: ما باید مسائل و مشکلات این افراد را مانند مسائل و مشکلات خود بدانیم.

فتحی با بیان اینکه در برنامه‌ریزی برای حل مشکلات افراد دارای معلولیت نیازمند آمار و اطلاعات دقیق هستیم، گفت: اداره بهزیستی باید تمامی تقاضاها و نیازهای معلولان شهرستان را شناسایی کند تا در برنامه‌ریزی برای حل مشکل این افراد بدرستی عمل کنیم.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا