ضرورت تقویت سامانه‌های ارتباطی بین مردم و شهرداری تبریز
ضرورت تقویت سامانه‌های ارتباطی بین مردم و شهرداری تبریز

سرپرست شهرداری تبریز بر ضرورت تقویت سامانه‌های ارتباطی بین مردم و شهرداری تاکید کرد و خواستار تلاش بیش از پیش مدیران سازمان برای تقویت این سامانه‌ها توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز شد.

مهدی یوسفی در بازدید از سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، در جمع مدیران این سازمان اظهار کرد: یکی از خلأهای موجود در مجموعه شهرداری تبریز، عدم وجود ارتباط الکترونیکی مناسب و موثر است که انتظار می‌رود سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات در آماده‌سازی بسترهای این ارتباط کوشا باشد.

سرپرست شهرداری تبریز تاکید کرد: وجود سامانه‌ای قوی برای احصا نیازهای مختلف شهری در حوزه‌های متنوع‌، می‌تواند شهرداری تبریز را در تدوین بودجه واقعی کمک کند که انتظار داریم با ایجاد یا تقویت چنین سامانه‌ای در سالجاری، بودجه‌ی سال ۱۴۰۲ را بر اساس نیازهای احصاشده تدوین کنیم.

به گزارش نهال امید ، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یوسفی همچنین بر ضرورت تسریع در تکمیل بسترهای سامانه‌هایی چون شفافیت و سامانه‌ی مردمی ۱۳۷ تاکید کرده و گفت: این سامانه‌ می‌تواند گام مهمی برای ایجاد شهر هوشمند و شفافیت اطلاعات باشد و در خدمات رسانی بهتر و رضایتمداری شهروندان استفاده شود.