معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، تقویت زیرساخت‌های اینترنتی در روستاهای شهرستان اهر برای دسترسی بهتر دانش آموزان به شبکه شاد را ضروری دانست. عاشور اکرمی در مراسم معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش اهر با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم گسترش آموزش مجازی و بهره مندی دانش آموزان […]

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، تقویت زیرساخت‌های اینترنتی در روستاهای شهرستان اهر برای دسترسی بهتر دانش آموزان به شبکه شاد را ضروری دانست.

عاشور اکرمی در مراسم معارفه مدیر جدید آموزش و پرورش اهر با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم گسترش آموزش مجازی و بهره مندی دانش آموزان از فضای مجازی بر ضرورت ایجاد و تقویت زیرساخت‌های اینترنتی در روستاهای شهرستان اهر تاکید کرد.

وی، کاهش زمان تحصیل، ترک تحصیل و عدم یادگیری به موقع را از جمله چالش‌های پیش روی دانش آموزان و آموزش و پرورش در وضعیت کرونایی برشمرد و خواستار توجه ویژه و حل این مشکل در اسرع وقت شد.

وی، رویکرد اصلی سند تحول بنیادین را ارتقای کیفیت آموزشی و تربیت “انسان تراز انقلاب اسلامی” عنوان کرد و گفت: سیاست دوم وزارت آموزش و پرورش و اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تحت پوشش قرار دادن تمامی دانش‌آموزانی است که به سن تحصیل رسیده‌اند.

به گزارش ایسنا، در ادامه این مراسم طی حکمی از سوی مدیرکل آموزش و پرورش ناصر پورفتحی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان اهر معرفی و از زحمات چند ساله قادر رمضان پور تجلیل شد.

ناصر پور فتحی متولد ۱۳۵۴ و دارای تحصیلات کارشناسی ارشد برنامه ریزی آموزشی بوده و در سوابق اجرایی وی می‌توان به تدریس در مدارس شهرستان‌های اهر و کلیبر، مسئول گزینش و معاون اداره آموزش و پرورش اسکو، مدیر و معاون آموزشی و فناوری مدارس منطقه و مدرس دانشگاه آزاد اسکو اشاره کرد.

  • منبع خبر : ایسنا