صدور دستور توزیع سریع اقلام اساسی در هشترود
صدور دستور توزیع سریع اقلام اساسی در هشترود

دادستان عمومی و انقلاب هشترود دستور توزیع سریع اقلام اساسی در شهرستان را صادر کرد.

سهیل قشلاقی در بازدید از بازار و اصناف هشترود، خاطر نشان کرد: برخورد با گرانفروشان، محتکران و افرادی که سعی دارند با اخلال در بازار، منافع نامشروع کسب کنند، ادامه دارد و دستگاه قضایی با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات، نیروی انتظامی و سپاه پاسداران، مانع از احتکار و گرانفروشی خواهند شد.

به گزارش نهال امید ، وی افزود: با مسئولانی که از انجام وظایف خود سر باز می‌زنند و مرتکب ترک فعل می‌شوند و به فکر معیشت مردم نیستند، برخورد محکم انجام خواهد پذیرفت. 

وی اظهار کرد: ضرورت کنترل بازار در این شرایط از ضروریات است و مجموعه قضایی شهرستان به همراه سایر ادارات متولی و اداره تعزیرات حکومتی، باید نابسامانی‌های موجود در بازار را به نفع مردم تغییر دهند و با بی‌تدبیری‌ها و کم تدبیری‌ها مقابله کنند تا مردم شهرستان با مشکلات جدید روبرو نشوند.

قشلاقی اضافه کرد: با پیگیری‌های دادستانی، بعد از بازیدهای میدانی از سطح شهر، مواد خوراکی و روغن به اندازه مورد نیاز در سطح شهرستان توزیع شد. 

وی ادامه داد: مردم نگران تهیه وسایل مورد نیاز برای زندگی روز مره خود نباشند و هر گونه احتکار و گرانفروشی را به دادستانی گزارش کنند. دادستانی در این طرح در کنار دولت ومردم بوده  مانع سو استفاده افراد سود جو خواهد شد.