صادرات یک هزار و ۳۶۵ میلیون دلاری از آذربایجان شرقی
صادرات یک هزار و ۳۶۵ میلیون دلاری از آذربایجان شرقی

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به آمار ارائه شده از سوی گمرکات استان، ارزش تجمعی صادرات استان را تا پایان دی ماه امسال ، یک هزار و 365 میلیون دلاری اعلام کرد.

علی بابایی در گفت‌وگو با خبرنگاران،  با بیان اینکه در ۱۱ ماهه سالجاری ، ۳۷۶ فقره کارت بازرگانی صادر و ۶۴۴ فقره نیز تمدید شده است، گفت : با توجه با آمار صدور کارت بازرگانی طی مدت یاد شده رشد بیش از ۸۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته ایم.

وی با اشاره به همکاری و تعامل سازنده اتحادیه ها و اتاق اصناف در همراهی با برنامه های مختلف حوزه اصناف بویژه در ایام شیوع بیماری کرونا و همچنین تامین و توزیع کمک های مومنانه برای نیازمندان، افزود : تا پایان بهمن ماه بیش از هفت هزار و ۲۰۰ فقره پروانه کسب برای واحدهای صنفی صادر شده است.

به گزارش نهال امید به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان شرقی،سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت صمت استان با تاکید بر ضرورت حمایت از فعالین حوزه مهم و ارزشمند هنر – صنعت فرش استان و استفاده از ظرفیت های بسیار خوب منطقه در این حوزه، خاطر نشان کرد : در طول سال جاری بیش از ۳۳ هزار کارت قالی بافی برای قالیبافان تلاشگر استان صادر شده است.