شهرداری تبریز در اجرای طرح‌های عمرانی آینده نگر باشد
شهرداری تبریز در اجرای طرح‌های عمرانی آینده نگر باشد

رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شهرداری و مشاوران طرح‌های عمرانی آینده نگر باشند تا پروژه‌های اجرا شده، در آینده کارایی خود را از دست ندهند.

به گزارش نهال امید، عبداله‌ تقی پور در جلسه کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این‌که اگر اعتقادی به مهندسی ارزش داریم، انتقادات و نکته سنجی‌ها را در راستای ارتقاع کیفی پروژه‌ها بدانیم.

وی با بیان این‌که اگر در اجرای پروژه‌ها دقت نشود همانند پروژه میدان آذربایجان با مشکل ترافیکی پس از مسیرگشایی روبرو خواهیم ‌شد، گفت: اگر در ایجاد شریان‌های ارتباطی نگاهمان فقط به نقش شریان باشد، با شکست روبرو می‌شویم، چراکه باید تاثیر شریان بر شریان‌های مجاور را نیز در نظر بگیریم تا همانند میدان آذربایجان، طرح با شکست روبرو نشود.

رئیس کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز گفت: مشاوران در طرح‌های مطالعاتی خود شبیه سازی مناسبی با ظرفیت مورد نظر انجام دهند.

وی با بیان اینکه مشاوران در طرح‌های مطالعاتی آینده نگر باشند، گفت: وضعیت خیابان طبیعت در باغمیشه قابل قبول نیست و شهرداری منطقه باید اسناد را ارائه دهد تا مقصران و دلیل تخریب راه جدید الاحداث مشخص شود.

وی با اشاره این‌که شورای شهر و کمیسیون عمران حمل و نقل و ترافیک در انجام وظیفه نظارتی خود که همواره توجه به اجرای پروژه‌ها و نظارت جدی است، گفت: نمی‌خواهیم بلایی که در اتوبان پاسداران و خیابان طبیعت به سر پروژه‌آمد در بزرگراه ولایت نیز تکرار شود.

تقی‌پور با بیان اینکه لازم است هرچه سریعتر خیابان ۴۲ متری تعیین و تکلیف شود، گفت: چندین سال‌ است که مردم در این منطقه دچار مشکل شده‌اند و طرح‌های ارائه شده اصلا قابل اجرا و قبول نیست.

به گزارش روابط عمومی شورای شهر تبریز، در این جلسه نحوه مطالعه و اجرای پروژه بزرگراه ولایت، مشکلات تملک پروژه خیابان ۴۲ متری بررسی و به کمیته‌های کارشناسی برای مطالعه بیشتر ارجاع داده شد.

  • منبع خبر : ایسنا