سپک تاکراکار مراغه‌ای در جشنواره جهانی جوانان افتخارآفرینی کرد
سپک تاکراکار مراغه‌ای در جشنواره جهانی جوانان افتخارآفرینی کرد

رییس کمیته سپک تاکرای آذربایجان‌شرقی گفت: محمدعرفان امین پور سپک تاکراکار مراغه‌ای با افتخارآفرینی در جشنواره جهانی جوانان، به عنوان یکی از برترین‌های این رشته انتخاب شد. غلامرضا عبدی افزود: در پایان جشنواره جهانی جوانان «UTS» که زیر نظر فدراسیون و المپیک جهانی برگزار شد، از بین ۱۲ شرکت کننده کشورمان در رشته سپک تاکرا، […]

رییس کمیته سپک تاکرای آذربایجان‌شرقی گفت: محمدعرفان امین پور سپک تاکراکار مراغه‌ای با افتخارآفرینی در جشنواره جهانی جوانان، به عنوان یکی از برترین‌های این رشته انتخاب شد.

غلامرضا عبدی افزود: در پایان جشنواره جهانی جوانان «UTS» که زیر نظر فدراسیون و المپیک جهانی برگزار شد، از بین ۱۲ شرکت کننده کشورمان در رشته سپک تاکرا، پنج ورزشکار به عنوان شرکت کنندگان برتر جهانی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: در این جشنواره فیلم تمرینات ورزشکاران شرکت کننده برای ارزیابی به کمیته فنی این جشنواره ارائه شد و پس از داوری، هشت ورزشکار برتر این رشته از بین ۹۰ ورزشکار حضور یافته در آن انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: براین اساس، محمد عرفان امین پور از مراغه و استان آذربایجان شرقی به عنوان یکی از این ورزشکاران سپک تاکراکار برتر انتخاب شدند.

وی گفت: در این جشنواره، بنیامین کلته از استان گلستان، زهرا زمانی از استان کرمان، زهرا اناری از استان مرکزی، و آیناز رستمی از استان کرمانشاه نیز به عنوان دیگر نفرات برتر یپک تاکراکار کشورمان انتخاب شدند.

وی افزود: دبیرخانه این جشنواره جهانی نیز با ارشال پست الکترونیکی به انجمن سپک تاکرای جمهوری اسلامی ایران این افتخار آفرینی سپک تاکراکاران کشورمان را تبریک گفته است.

  • منبع خبر : ایرنا