سوگواره شعر فاطمی تبریز حلقه واسط شاعران آئینی و عموم مردم است
سوگواره شعر فاطمی تبریز حلقه واسط شاعران آئینی و عموم مردم است

جواد حیدری مدیرعامل مجمع شاعران اهل بیت(علیهم السلام) گفت: سوگواره شعر فاطمی تبریز مجالی برای ارتباط شاعران آئینی و عموم مردم است. وی با اشاره به اهمیت و جایگاه تبریز در ادبیات آئینی گفت: بی‌شک جایگاه تاریخی تبریز و آذربایجان در شکل‌گیری شعر و ادبیات مرثیه ایران غیر قابل انکار است و شاعران امروز تبریز […]

جواد حیدری مدیرعامل مجمع شاعران اهل بیت(علیهم السلام) گفت: سوگواره شعر فاطمی تبریز مجالی برای ارتباط شاعران آئینی و عموم مردم است.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه تبریز در ادبیات آئینی گفت: بی‌شک جایگاه تاریخی تبریز و آذربایجان در شکل‌گیری شعر و ادبیات مرثیه ایران غیر قابل انکار است و شاعران امروز تبریز میراث‌داران قله‌های رفیع شعر مرثیه‌اند.

حیدری با اشاره به برگزاری موفق ادوار پیشین سوگواره شعر فاطمی تبریز گفت: کیفیت و سطح برگزاری ادوار پیشین این برنامه نشان از همت دست‌اندرکاران آن برای حرکتی رو به جلو و موفق دارد.

وی با اشاره به بعد مردمی سوگواره شعر فاطمی تبریز افزود: این سوگواره می‌تواند به حلقه واسط و عامل ارتباط بین شاعران و عموم مردمی ولایی تبریز باشد و پرچمدار شعر و مرثیه فاطمی به شمار رود.
مدیر عامل مجمع شاعران اهل بیت در پایان ابراز امیدواری کرد: چهارمین دوره سوگواره شعر فاطمی تبریز امسال با همت گروه آئینه و حامیان سوگواره قدم بلند دیگری در اعتلای فرهنگ شیعی خواهد بود.

  • منبع خبر : نهال امید