سرپرست جدید فرمانداری بناب معرفی شد
سرپرست جدید فرمانداری بناب معرفی شد

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، رضا لعلی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری بناب معرفی و از زحمات شهریار فتحی فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

شهریار فتحی فرماندار سابق بناب طی سخنانی در این مراسم گفت: خدمت در هر بخش از نظام جمهوری اسلامی افتخار است و از دهه ۷۰ تاکنون در هر مسئولیتی که بوده‌ام، صادقانه سعی کرده ام در خدمت مردم باشم.

وی، حضور در کنار مردم بناب را مایه‌ی مباهات و افتخار خود دانست و افزود: در طول این مدت از مردم بناب جز محبت، صمیمیت و وفای به عهد چیز دیگری ندیدم و مردم شهرستان بناب افراد سخت کوشی هستند که بهراحتی می‌توانند برای انجام کار خیر از مال و جان خود بگذرند.

فتحی خاطرنشان کرد: روزها و لحظات بسیار خوبی را در کنار مردم بناب داشته‌ام و لحظات تلخ هم زمانی بود که به دلیل شیوع ویروس کرونا دوستان و عزیزان خود را از دست دادیم.

فرماندار سابق بناب یادآور شد: لازم می‌دانم تا از تلاش‌ و زحمات تمامی صاحبان صنایع که علیرغم مشکلات موجود اجازه ندادند لحظه‌ای چرخ تولید متوقف شود و یا کارگری بدلیل مشکلات کارخانه از کار بیکار شود، تشکر می‌کنم.

وی ضمن تشکر از حمایت‌های امام جمعه این شهرستان، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین و شورای اداری، هرگونه موفقیت را نتیجه وحدت و همدلی مسئولین دانست.

تمام تلاش خود را برای توسعه و آبادانی شهرستان بناب به کار خواهم بست

سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بناب  نیز طی سخنانی گفت: تمام تلاش خود را برای توسعه و آبادانی شهرستان بناب به کار خواهم بست و بیش از ۱۸ ماه در کنار فرماندار سابق به عنوان بخشدار توانستیم خدمات بسیار خوبی را در روستاها ارائه دهیم و امیدواریم اهالی روستاهای شهرستان بناب از خدمات گسترده بخشداری رضایت کامل داشته باشند و اگر کم کاری بود ما را ببخشند.

رضا لعلی ادامه داد: بنده از اولین روز قبول بخشداری تنها هدفم خدمت به مردم شریف شهرستان بناب بود و خوشحالم امروز می‌توانم در پست و سمت جدید فرمانداری از صمیم قلب و به صورت شبانه روزی به مردم شریف شهر و روستاهای شهرستان بناب خدمت کنم.

وی در پایان ضمن دعوت از تمامی گروه‌ها و نخبگان شهرستان بناب برای همکاری و همیاری در توسعه و آبادانی این شهرستان گفت: از خداوند متعال خواستاریم نیرو و اعتماد  به نفس کافی را جهت خدمت صادقانه به مردم فهیم و شریف شهرستان بناب عطا کند تا بتوانیم به عنوان سرباز کوچک ولایت به مردم خدمت کنیم.

به گزارش نهال امید ، در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های شهریار فتحی فرماندار سابق شهرستان بناب، رضا لعلی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی شد.