ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت در آذربایجان شرقی تشکیل شد
ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت در آذربایجان شرقی تشکیل شد

ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت تحت نظر حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان تشکیل شد.

به گزارش نهال امید، حجت الاسلام مجتبی نظری که عهده دار مسئولیت ستاد پشتیبانی از مدافعان سلامت استان شده است امروز در تشریح کارکرد این ستاد مردمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این ستاد دارای کار گروه‌ها و کمیته‌های متعددی از جمله کمیته جذب کمک‌های مردمی و کمیته فرهنگ سازی برای مقابله با کرونا است که در نظر دارد به صورت همه جانبه در راستای کمک به شهروندان مخصوصاً قشر کم برخوردار یاری رسان باشد که این امر بدون همراهی و همدلی رسانه‌های جمعی امکان پذیر نیست.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه می‌دهد: تأمین اقلام بهداشتی من جمله ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی با رویکرد توجه به محلات و اقشار کم در آمد شروع به کار کرده است و همچنین شناسایی و تأمین بسته‌های غذایی یک ماهه شهروندانِ نیازمندی که بر اثر شرایط پیش آمده توانایی امرار معاش برای شأن مقدور نیست، نیز از مأموریت‌های این ستاد است. براساس نیازسنجی ستاد، اقدامات بهداشتی از فردا در محلات مارالان و قراملک شروع می‌شود.

وی در واکنش به بی توجهی برخی هیأت‌های تبریز به هشدارهای بهداشتی در برگزاری مراسم هیأت و حواشی ایجاد شده تصریح کرد: از مسئولین و متولیان هیئات حسینی خواهش می‌کنیم تا رفع ویروس منحوس کرونا از تشکیل جلسات خودداری کنند.

حجت الاسلام نظری رئیس کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت در استان آذربایجان شرقی بیان داشت: از تمام خیرین و شهروندان تبریز و علی الخصوص هیئات حسینی می‌خواهیم کمک‌های خود را به شماره حساب ۰۳۶۰۶۶۲۰۰۸۰۰۶ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۲۶۶۹۶۹۸۷ این ستاد واریز کنند.

مهر