سامانه داشبورد مدیریتی شهرداری تبریز راه اندازی شد
سامانه داشبورد مدیریتی شهرداری تبریز راه اندازی شد

معاون مالی و اقتصادی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از راه اندازی سامانه داشبورد مدیریتی و هوش تجاری خبر داد. یحیی نوحی گفت: با گسترش روز افزون زندگی بشری به منظور تامین نیازهای روزمره، سادگی و راحتی دسترسی به نیازمندی‌ها، ضرورت استفاده از تکنولوژی افزایش می‌یابد، از این رو تولید داده‌های مربوط به تمام […]

معاون مالی و اقتصادی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز از راه اندازی سامانه داشبورد مدیریتی و هوش تجاری خبر داد.

یحیی نوحی گفت: با گسترش روز افزون زندگی بشری به منظور تامین نیازهای روزمره، سادگی و راحتی دسترسی به نیازمندی‌ها، ضرورت استفاده از تکنولوژی افزایش می‌یابد، از این رو تولید داده‌های مربوط به تمام فعالیت‌ها و مدیریت بر آنها به تحلیل شرایط گذشته، پیش بینی و تصمیم گیری در خصوص آینده بسیار با اهمیت است.

وی افزود: در این راستا سازمان فناوری به منظور ایجاد ابزار یکپارچه داده‌ای به‌عنوان داشبورد مدیریتی جهت همراهی مدیران و دریافت داده‌های لحظه‌ای مجموعه تحت مدیریت خود اقدام به ایجاد و راه اندازی سامانه داشبورد مدیریتی و هوش تجاری کرده است.

وی با اشاره به اینکه این سامانه در راستای استفاده از فناوری‌های نوین برای ارائه خدمات راه اندازی شده است، اظهار کرد: در این سامانه، اطلاعات حیاتی معرفی و اطلاعات کالبدی و سامانه‌های مورد نیاز در یک میز کار جمع آوری شده است.

نوحی خاطرنشان کرد: مدیران شهرداری تبریز از طریق این سامانه می‌توانند در هر لحظه از بسترهای مختلف مانند رایانه، تلفن همراه، تبلت و … نسبت به دریافت و بررسی آخرین آمار، داده و آنالیزهای مربوطه اقدام کنند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، وی تشریح کرد: استقرار این سامانه در نظارت و تصمیم گیری مدیران در خصوص برنامه‌های خرد و کلان سیستم مدیریت شهرداری کلانشهر تبریز بسیار موثر خواهد بود.

  • منبع خبر : ایسنا