رشادت و فداکاری خلبانان سانحه هوایی اخیر تبریز باید در کتب درسی چاپ شود
رشادت و فداکاری خلبانان سانحه هوایی اخیر تبریز باید در کتب درسی چاپ شود

سرپرست شهرداری تبریز گفت: مسئولین وزارت آموزش و پرورش در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رشادت و فداکاری خلبانان حادثه هوایی اخیر تبریز را در کتب درسی برای دانش‌آموزان و آینده سازان کشور منتشر کنند چراکه با تدریس این رشادت‌ها و فداکاری‌ها نسل جوان و نوجوان کشور درس ایثار و شهادت و فداکاری را خواهند آموخت.

مهدی یوسفی در مراسم تجلیل از خانواده‌های خلبانان شهید سانحه هوایی تبریز با بیان اینکه خلبانان شهید سانحه اخیر نام‌شان برای همیشه در تاریخ کشورمان ثبت شد، گفت: مردم تبریز و کشورمان نسل به نسل رشادت و فداکاری و ایثار شهدای خلبان را منتقل خواهند کرد. وی افزود: اگر ایثار و رشادت خلبانان شهید نبود، تعداد زیادی از شهروندان تبریز جانشان را از دست می‌دادند و انصافا مردم نیز در مراسم تشییع ارادت خود را به این دو شهید خلبان نشان دادند.

به گزارش نهال امید، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، در دومین روز از جشنواره نوروزی تبریز که با حضور مهدی یوسفی، سرپرست شهرداری تبریز، اکبر امجدی، مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز و حسین محمدزاده، معاون نظامی عقیدتی سیاسی پایگاه شهید فکوری و جمع زیادی از شهروندان و میهمانان نوروزی برگزار شد، خانواده‌های معظم دو خلبان شهید سانحه هوایی اخیر در تبریز، مورد تجلیل قرار گرفتند.