راهپیمایی عظیم بعد از شهادت سردار سلیمانی و تعطیلی بازار در تبریز نشان از بصیرت بالای سیاسی این خطه است
راهپیمایی عظیم بعد از شهادت سردار سلیمانی و تعطیلی بازار در تبریز نشان از بصیرت بالای سیاسی این خطه است

امام جمعه تبریز گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از راهپیمایی باشکوه و با بصیرت مردم تبریز تمجید کردند.

به گزارش نهال امید به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد سلیمانی از سوی اصناف بازار بزرگ تبریز با قدردانی از همت بلند اصناف تبریزی در تجلیل مقام والای حاج قاسم سلیمانی گفت: بازار تبریز بار دیگر نقش برجسته خود در انقلاب را تکرار کرد و یک روز قبل از همه شهرها بعد از شهادت چهره بین المللی مقاومت؛ کسب و کار خود را برای تجلیل از حاج قاسم سلیمانی تعطیل کردند.

امام جمعه تبریز پیشتازی تبریز و پیشگامی ملت این خطه از ایران عزیز همیشه مایه سربلندی بوده است، افزود: همانطورکه همه دیدیم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با خانواده سپهبد شهید سلیمانی از راهپیمایی باشکوه و با بصیرت مردم تبریز تمجید کردند.

وی با یادآوری بیانات مقام معظم رهبری درباره سجایای اخلاقی و ویژگی های شخصیتی سپهبد شهید سلیمانی گفت: شهادت این مرد الهی باعث شد همه آحاد و جریان ها و جناح های مختلف زیر تابوت ایشان متحد شوند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر حفظ این وحدت گفت: باید با اطاعت محض از مقام عظمای ولایت ولی امر‌ مسلمین جهان، اهداف شوم دشمن را در منطقه از بین ببریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تبریک به فرزندان ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زدن سیلی اول انتقام به دشمن گفت: سیلی سپاه باعث شد دشمن متوجه شود ما میتوانم.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه ان شاءالله انتقام اصلی حذف حضور نیروهای آمریکایی از منطقه است، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند انتقام اصلی خون سردار سلیمانی برچیده شدن حضور فساد برانگیز آمریکا از منطقه خاورمیانه است‌ که با توان و قدرت نیروهای مسلح محقق خواهد شد.

وی در ادامه اشاره هم به نماز رهبر معظم انقلاب بر پیکر سردار سلیمانی داشت و ادامه داد: بغض رهبرم در نماز حاج قاسم شکست و همه ملت ایران از این اشک ناراحت شدند که ملت آذربایجان با تکرار شعار همیشگی شأن به مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز عرض میکنند؛ فدای اشک رهبرم و خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست.