دیدار مس سونگون و گیتی پسند به صورت زنده پخش می‌شود
دیدار مس سونگون و گیتی پسند به صورت زنده پخش می‌شود

مدیر روابط عمومی باشگاه مس سونگون ورزقان اعلام کرد: با توجه به اینکه بازی این تیم با گیتی پسند بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد، با هماهنگی هایی که با سازمان صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی انجام شده است، این بازی به صورت زنده از ساعت ۱۸ روز جمعه از شبکه استانی سهند پخش خواهد شد.

به گزارش نهال امید، اصلان سپهروند با اشاره به اینکه بازی برگشت فینال لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور که جمعه ششم تیر ماه در سالن پور شریفی تبریز برگزار خواهد شد، افزود: به دلیل شرایط بیماری کرونا نمی توانیم جشن قهرمانی را به همراهی هواداران پرشور تیم مان برگزار کنیم و از این رو جشن قهرمانی در صورت پیروزی در بازی این هفته به صورت زنده از تلویزیون پخش خواهد شد.

وی گفت: تمام کادر فنی و بازیکنان مس سونگون ورزقان با هدف کسب پیروزی در این مسابقه وارد سالن خواهند شد و تصمیمی برای انجام بازی سوم در شهر کرمان ندارند .


سپهروند با اشاره به میزان آمادگی بازیکنان تیم مس سونگون گفت: بازیکنان تیم مس سونگون ورزقان با انگیزه ای مضاعف به دنبال کسب قهرمانی لیگ برتر فوتسال برای سه سال پیاپی هستند.

وی در خصوص وضعیت علیرضا صمیمی دروازه بان اول تیم مس اظهار کرد: نبود صمیمی در بازی رفت به دلیل بیماری و تست کرونای این بازیکن نبود، بلکه به خاطر مصدومیت جزئی بود که در تمرینات تیم بوجود آمد و با توجه به آمادگی مومنی دروازه بان دوم تیم، صمیمی در بازی رفت استراحت کرد تا با آمادگی کامل در بازی برگشت در اختیار تیم مس باشد.

وی همچنین در مورد محرومین تیم در بازی برگشت تیم مس گفت: بجز علیرضا عسگری که بدلیل سه کارته بودن محروم است تمام بازیکنان در کنار تیم خواهند بود.

تیم مس سونگون ورزقان در لیگ های نوزدهم و بیستم مقام قهرمانی را کسب کرده است و در صورت پیروزی دوباره در لیگ بیست و یکم تنها تیمی خواهد بود که هتریک کرده و سه سال پیاپی قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را بدست آورده است ..

تیم مس سونگون عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی باشگاه های آسیا را نیز در اختیار دارد.

  • منبع خبر : ایرنا