دبیرکل سازمان شهرهای متحد خاورمیانه برای شهردار تبریز آرزوی سلامتی کرد
دبیرکل سازمان شهرهای متحد خاورمیانه برای شهردار تبریز آرزوی سلامتی کرد

دبیرکل سازمان شهرهای متحد و حکومت‌های محلی منطقه غرب آسیا و خاورمیانه طی پیامی به شهردار تبریز، برای او آرزوی سلامتی کرد.

به گزارش نهال امید، پس از مثبت شدن نتیجه تست بیماری کرونا ایرج شهین باهر، “محمت دومان” دبیرکل سازمان شهرهای متحد و حکومت‌های محلی منطقه غرب آسیا و خاورمیانه ( UCLG-MEW) با ارسال پیامی جویای حال شهردار تبریز شد.

دومان در پیام خود خطاب به شهردار تبریز آورده است: از شنیدن خبر مثبت اعلام شدن تست بیماری کروناویروس ( Coronavirus (COVID-۱۹ جنابعالی متاسف شدم. اینجانب به عنوان دبیر کل سازمان شهرهای متحد و حکومت‌های محلی منطقه غرب آسیا و خاورمیانه ( UCLG-MEW) از طرف اعضا و کارکنان مراتب تاسف خود را اعلام داشته و آرزوی بهبودی و سلامتی سریع جنابعالی را خواستارم.

بدین وسیله خرسندم همبستگی و اتحاد خودمان را با شما، خانواده شما و مردم تبریز در مواجهه با همه گیری بیماری کروناویروس( Coronavirus COVID-۱۹ ) که کل جهان را تحت تاثیر قرار داده است اعلام دارم.

شهرداران مثل همیشه در خط مقدم مبارزه با این ویروس حضور دارند. از این رو، تلاش‌های مستمر و بی شائبه جنابعالی در این راه سزاوار قدردانی و ستایش هستند.بار دیگر بهبودی فوری شما را از خداوند متعال مسئلت دارم. امیدوارم پس از کسب سلامتی خدمت رسانی به مردم را در این دوران سخت ادامه دهید. یاد و دعاهایمان همراه شماست.

شهرداری تبریز