حق عضویت تاکسی‌های درون شهری تبریز برای ٣ ماه بخشوده شد
حق عضویت تاکسی‌های درون شهری تبریز برای ٣ ماه بخشوده شد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز از بخشودگی حق عضویت تاکسی‌های درون شهری به مدت سه ماه خبر داد. سعید بشیریان بناب با اعلام این مطلب اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی، شهردار تبریز و شورای شهر به منظور ارج نهادن به تلاش‌های ارزنده این قشر از جامعه که در شرایط سخت اقتصادی و تداوم همه گیری کرونا فعالیت می‌کنند […]

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز از بخشودگی حق عضویت تاکسی‌های درون شهری به مدت سه ماه خبر داد.

سعید بشیریان بناب با اعلام این مطلب اظهار کرد: سازمان تاکسیرانی، شهردار تبریز و شورای شهر به منظور ارج نهادن به تلاش‌های ارزنده این قشر از جامعه که در شرایط سخت اقتصادی و تداوم همه گیری کرونا فعالیت می‌کنند ، به مرحله اجرا رساند.

وی افزود: این اقدام با پیشنهاد سازمان تاکسیرانی و با حمایت‌های شهردار محترم کلانشهر تبریز و تصویب شورای اسلامی به مناسبت هفته حمل و نقل عمومی به ثمر رسید تا بتواند گامی در راستای تشکر و تجلیل از تک به تک فعالان عرصه خدوم جامعه باشد.

وی با تبریک هفته حمل و نقل عمومی به تمامی زحمتکشان این حوزه، گفت: این بخشودگی شامل ماه‌های اسفند سال ٩٨ و فروردین و اردیبهشت سال ٩٩ بوده و تاکسیرانان محترم می‌توانند برای انجام مراحل بهره مندی از آن تا آخر سالجاری به سازمان تاکسیرانی مراجعه کنند.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، بشیریان خاطرنشان کرد: تمامی تلاش‌های همکاران تاکسیرانی همواره بر این‌ استوار بوده که تا نهایت توان و با توجه به بضاعتی که داریم در خدمت عموم به ویژه تاکسیرانان زحمت کش این شهر باشیم.

  • منبع خبر : ایسنا