جشنواره طراحی پوستر جاذبه‌های گردشگری در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود
جشنواره طراحی پوستر جاذبه‌های گردشگری در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

 معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی گفت: جشنواره طراحی پوستر «یادی و نگاهی از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان شرقی» در استان برگزار می‌شود. علیرضا بایرام زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این جشنواره با هدف شناخت و معرفی جامع جاذبه‌های گردشگری استان برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در […]

 معاون گردشگری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان‌شرقی گفت: جشنواره طراحی پوستر «یادی و نگاهی از جاذبه‌های گردشگری آذربایجان شرقی» در استان برگزار می‌شود.

علیرضا بایرام زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این جشنواره با هدف شناخت و معرفی جامع جاذبه‌های گردشگری استان برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جاذبه‌های مختلف گردشگری، فرهنگی، تاریخی، عشایری، زیرساخت‌های گردشگری، آیین‌های سنتی، لباس‌های بومی، غذا، بوم گردی، روستاهای هدف گردشگری و تبریز مدرن در قالب طراحی، نقاشی و گرافیکی (به‌صورت دستی یا نرم‌افزاری) به دبیرخانه ارسال کنند.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۰ به‌ صورت مجازی در سامانه sounews.ir/festival و یا نسخه فیزیکی در قالب CD به دبیرخانه‌های جشنواره  ارسال کنند.

بایرام زاده ادامه داد: دبیرخانه این جشنواره در خانه تاریخی حیدرزاده و موسسه فصل هنر اردیبهشت واقع در جاده ائل‌گلی، نبش کوچه بیمارستان رازی، پلاک یک طبقه سوم واقع است.

آذربایجان شرقی با حدود یکهزار و ۸۰۰ اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و هزاران اثر ثبت نشده یکی از پنج استان نخست کشور از نظر تنوع و غنای آثار تاریخی و گردشگری است.  

  • منبع خبر : ایرنا