جزئیات ی تعطیلی مدارس آذربایجان‌شرقی در روز سه‌شنبه
جزئیات ی تعطیلی مدارس آذربایجان‌شرقی در روز سه‌شنبه

اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با صدور اطلاعیه‌ای، جزئیات تعطیلی مدارس استان را فردا، سه‌شنبه، ۲۸ دی ماه اعلام کرد.

به گزارش نهال امید بر این اساس، به علت بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا فردا سه‌شنبه، ۲۸ دی ماه؛
در ملکان، کندوان، ترکمانچای و تیکمه‌داش کلیه‌ی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی، شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در هشترود و اهر مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل و مدارس شهری نیز در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.
در چاراویماق مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی در شیفت صبح تعطیل و مدارس شهری نیز استثنایی و پیش دبستانی در شیفت صبح تعطیل و بقیه‌ی پایه‌های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد.
در هریس مدارس استثنائی  و پیش دبستانی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل و بقیه پایه‌های تحصیلی با یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد. 

همچنین در مراغه، نظرکهریزی، سراب، مهربان و کاغذکنان نیز کلیه‌ی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی، شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در بناب کلیه‌ی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی، شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در کلیبر نیز کلیه‌ی مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی، شیفت صبح تعطیل و مدارس شهری با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در مرند و بستان‌آباد مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی روستایی شیفت صبح تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر فعالیت خواهند کرد.
در ورزقان کلیه‌ی مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی، شیفت صبح و بعد از ظهر  تعطیل و در شهر نیز مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در عجبشیر کلیه‌ی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل است.
در آذرشهر و گوگان نیز مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل و مدارس دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر فعالیت خواهند کرد.
در اسکو و شهر جدید سهند نیز مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی و دوره اول متوسطه روستایی شیفت صبح تعطیل و در سطح شهر نیز مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل خواهند بود. 

گفتنی است؛ آموزش‌ها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد که این تعطیلی شامل امتحانات نهایی و هماهنگ استانی نبوده و آزمون‌ها در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

  • منبع خبر : ایسنا