جاسوسان دیروز آمریکا دزدان دریایی امروز هستند/ موفقیت یک تیر و ۷ نشان سیلی سپاه به آمریکا
جاسوسان دیروز آمریکا دزدان دریایی امروز هستند/ موفقیت یک تیر و ۷ نشان سیلی سپاه به آمریکا

امام جمعه تبریز با بیان اینکه جاسوسان دیروز آمریکا دزدان دریایی امروز این کشور هستند، گفت: آمریکایی‌ها یک سیلی در دریای عمان خوردند و صدای آن از جهات مختلف به گوش دنیا رسید.

به گزارش نهال امید، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با تبریک پیروزی دلاورمردان نیروی دریایی سپاه در ناکام گذاشتن توطئه آمریکا برای دزدی دریایی نفت کشورمان در آستانه ۱۳ آبان از آن موفقیت یک تیر و هفت نشان یاد کرد و اظهار داشت: آمریکایی‌ها یک سیلی در دریای عمان خوردند و صدای آن از جهات مختلف به گوش دنیا رسید.

وی با بیان اینکه جاسوسان دیروز آمریکا دزدان دریایی امروز این کشور هستند، افزود: نیروهای آمریکایی یک نفتکش حامل نفت ایران را توقیف و محموله آن را به نفتکش دیگری منتقل کردند، اما با انجام عملیات هوایی توسط نیروی دریایی سپاه عملیات دزدی آمریکاییان خنثی شد و این عملیات از اهمیت ویژه و بالایی برخوردار است.

خطیب جمعه تبریز از پیروزی دلاورمردان نیروی دریایی سپاه در ناکام گذاشتن توطئه آمریکا برای دزدی دریایی نفت ایران را یک تیر و هفت نشان یاد کرد و گفت:  نظامیان آمریکایی حداکثر تلاش خود را برای مقابله با نیروهای سپاه کردند اما نهایتا ناگزیر و ناکام میدان و  صحنه را ترک کردند.

آل‌هاشم ادامه داد: عامل دیگر نیز با توجه به دلخوری چین از آمریکا بابت زیردریایی‌های استرالیا، این عملیات پکن را به ایران نزدیک می‌کند و موضع تهاجمی چین به آمریکا را زیاد می‌کند.

امام جمعه تبریز یادآور شد: با توجه به شکاف اخیر آمریکا و فرانسه، عملیات و موفقیت سپاه فرانسه را از آمریکا دور می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، تصریح کرد: باتوجه به تحرک جدید ایران در صادرات نفت، اقدام سپاه ضریب امنیتی صادرات ایران را افزایش می‌دهد و به درجه اطمینان می‌رساند.

 باید چگونگی مواجه با استکبار را یاد بگیریم

 آل‌هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید چگونگی مواجهه با استکبار را یاد بگیریم، اذعان داشت:  تلاش برای ایجاد بازدارندگی، تلاش برای اتخاذ مواضع انقلابی، ممنوعیت پیوند و دوستی با کفار و دشمنان، ممنوعیت ترس از استکبار، ممنوعیت خوش گمانی و تکیه به استکبار، ثبات قدم و منفعل نشدن در برابر استکبار، فریب لبخند دشمن را نخوردن و سرسختی به مستکبران از راه‌های مواجهه با استکبار است.

  • منبع خبر : فارس نیوز