تیم والیبال زرسان تبریز بومی و جوان بسته می‌شود
تیم والیبال زرسان تبریز بومی و جوان بسته می‌شود

سرمربی تیم والیبال زرسان تبریز گفت: این تیم برای حضور در لیگ دسته اول باشگاه های کشور به طور کامل بومی و جوان بسته می‌شود. عادل بناکار روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور تیمی از آذربایجان شرقی در لیگ والیبال پس از چند سال، افزود: تمرینات ما از هفته های قبل […]

سرمربی تیم والیبال زرسان تبریز گفت: این تیم برای حضور در لیگ دسته اول باشگاه های کشور به طور کامل بومی و جوان بسته می‌شود.

عادل بناکار روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور تیمی از آذربایجان شرقی در لیگ والیبال پس از چند سال، افزود: تمرینات ما از هفته های قبل و با تست گیری از بازیکنان و جوانان مستعد والیبال آذربایجان آغاز شده است و مرحله به مرحله در حال پیشرفت هستیم.

وی  اظهار داشت: خدا را شاکریم که تمرینات تیم در موعد مقرر و با حمایت های مدیرعامل باشگاه شروع شده و از چند روز قبل به شکل رسمی با بازیکنان بومی تمرینات خودمان را شروع کرده ایم.

بناکار با بیان اینکه از بازیکنان بومی در دو مرحله تست گرفته شده است، ادامه داد: با غربال این نفرات تمرینات جدی تر شده است و نفرات علاوه بر تبریز از سایر شهرستان های آذربایجان شرقی نیز حضور دارند.

وی افزود: شاکله اصلی تیم به تدریج در حال شکل گیری است و با تعدادی از نفرات قرارداد همکاری بسته شده است.

تبریز سال ها با تیم هایی همچون شهرداری، سیمان صوفیان، موتوژن و در سال های قبل از انقلاب اسلامی ماشین سازی، بلبرینگ سازی و آذرآب جزو سرآمدان والیبال کشور بود.

با روی کار آمدن شورای اسلامی دوره پنجم تمامی فعالیت های ورزشی باشگاه شهرداری تبریز ممنوع اعلام و تیم والیبال این مجموعه نیز که همواره جزو سه تیم اول کشور بود، منحل شد.

تیم والیبال زرسان که توسط بخش خصوصی اداره می شود از امسال به عنوان نماینده آذربایجان شرقی در لیگ دسته اول باشگاه های کشور حاضر خواهد شد.

  • منبع خبر : ایرنا