تولید گوشت مرغ “آ مثبت” در آذربایجان شرقی
تولید گوشت مرغ “آ مثبت” در آذربایجان شرقی

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی از تولید گوشت مرغ “آ مثبت”، بالاترین رتبه محصول طیور، خبر داد. امیر حسین بهداد در بازدید از کشتارگاه صنعتی طیور جهان مرغ در شهرستان مرند، ضمن تاکید بر ضرورت اهتمام مداوم بر تامین سلامت و کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان، اظهار کرد: اقدامات خوبی در این کشتارگاه انجام گرفته و آذربایجان شرقی با توان […]

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی از تولید گوشت مرغ “آ مثبت”، بالاترین رتبه محصول طیور، خبر داد.

امیر حسین بهداد در بازدید از کشتارگاه صنعتی طیور جهان مرغ در شهرستان مرند، ضمن تاکید بر ضرورت اهتمام مداوم بر تامین سلامت و کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان، اظهار کرد: اقدامات خوبی در این کشتارگاه انجام گرفته و آذربایجان شرقی با توان بخش خصوصی موفق به تولید مرغ A+ به عنوان بالاترین رتبه محصول، شده است.

وی اظهار امیدواری کرد که این روند ادامه دار بوده و همه کشتارگاه‌های استان بتوانند به بالاترین رتبه کشتارگاهی و بالاترین رتبه تولید محصول در سطح کشور دست یابند.

وی تاکید کرد: با تلاش‌های شبانه روزی همکاران دامپزشکی، کشتارگاه‌های استان از نظر کیفیت و سطح بهداشتی از وضعیت خوبی برخوردار هستند.

به نقل از روابط عمومی دامپزشکی آرذربایجان شرقی، در حال حاضر در سطح آذربایجان شرقی، ۱۱ کشتارگاه صنعتی طیور وجود دارد که از این تعداد یک کشتارگاه موفق به دریافت رتبه +A و دو کشتارگاه نیز موفق به دریافت رتبه A کشتارگاهی شده‌اند؛ هم‌چنین دو کشتارگاه دیگر نیز اقدام به تکمیل تجهیزات کشتارگاهی خود کرده‌اند تا بتوانند پس از ممیزی کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان، رتبه A خود را دریافت کنند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا