توسعه کشور با شتابی بهتر از گذشته ادامه دارد
توسعه کشور با شتابی بهتر از گذشته ادامه دارد

استاندار آذربایجان شرقی گفت: به برکت خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، توسعه استان و کشور با شتاب بهتر و مناسب‌تر از گذشته ادامه دارد. محمدرضا پورمحمدی در دیدار با امام جمعه مراغه و نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان این‌که از فشارهای اقتصادی و معیشتی مردم آگاه هستیم، افزود: سیاست‌های خصمانه و ضد […]

استاندار آذربایجان شرقی گفت: به برکت خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، توسعه استان و کشور با شتاب بهتر و مناسب‌تر از گذشته ادامه دارد.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار با امام جمعه مراغه و نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان این‌که از فشارهای اقتصادی و معیشتی مردم آگاه هستیم، افزود: سیاست‌های خصمانه و ضد بشری استکبار جهانی، موجب کاهش درآمدهای دولت به کمتر از یک دهم شده است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تحت شدیدترین فشارها و با چشمانی گریان به مقاومت و ایستادگی در راه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ادامه داده است.

وی گفت: به برکت تعامل و همدلی حاکم در بین مسئولان استان و همراهی و حمایت بسیار خوب ائمه جمعه، هیچ مشکل خاصی در استان نداریم.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه شهرستان مراغه نیز در این دیدار با آرزوی موفقیت برای مسئولان خدوم استان، گفت: خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در استان در حال انجام هست و مسئولان استانی به صورت شبانه‌روزی در تلاش برای رفع مشکلات و خدمت به مردم هستند.

حجت‌الاسلام محمدتقی پورمحمدی، تندروی و کندروی را از آفات و تهدیدات مدیریت برشمرد و ابراز کرد: به رغم تمامی مشکلات، جامعه ما در حال توسعه و رو به رشد است.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، وی از رسانه‌ها خواست که در کنار بیان مشکلات و نقاط ضعف، به بیان اقدامات انجام شده در استان و امیدوار کردن هرچه بیشتر مردم به نظام نیز تلاش کند.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا