توسعه جنوب آذربایجان شرقی بدون احداث فرودگاه، امکان پذیر نیست
توسعه جنوب آذربایجان شرقی بدون احداث فرودگاه، امکان پذیر نیست

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه جنوب استان بدون احداث فرودگاه جدید امکان ندارد چرا که شهرهای جنوب استان برای مراجعه به فرودگاه باید مسیر طولانی را طی کنند اما اگر این فرودگاه در نزدیکی شهر باشد، باعث جذب بیشتر سرمایه گذار نیز خواهد شد.

حجت الاسلام محمد باقری بنابی در مراسم تکریم و معارفه فرماندار سابق و سرپرست جدید فرمانداری بناب، با اشاره به این‌که «رضا لعلی» اولین فرماندار بومی شهرستان بعد از تاسیس فرمانداری بناب است، اظهار کرد: همواره‌ انتخاب گزینه بومی برای یک مسئولیت بسیار موفقیت آمیز بوده چرا که گزینه بومی به مشکلات و آداب و رسوم منطقه  آشنایی و دلسوزی بیشتری دارد.

وی از زحمات فتحی فرماندار سابق بناب تقدیر کرد و افزود: فرماندار سابق در این ۱۸ ماه برای این شهرستان زحمات زیادی کشید و با مساعدت‌های او پروژه‌های عمرانی و درمانی زیادی در بناب کلنگ زنی شده و به بهره برداری رسید.

باقری تاکید کرد: در سال ۱۳۶۷ فرمانداری بناب تاسیس شد که در آن زمان صنایع کمی در بناب فعالیت داشت و امروز پس از گذشت ۳۴ سال شهرستان بناب از نظر تولید، صادرات، دانشگاه، کشاورزی و حوزه علمیه پیشرفت قابل توجهی داشته است و عامل اصلی پیشرفت و موفقیت، وحدت، انسجام و همدلی مسئولان و مردم بوده است.

به گزارش نهال امید ، در پایان این مراسم رضا لعلی به‌عنوان سرپرست جدید فرمانداری بناب معرفی و از زحمات شهریار فتحی فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.

  • منبع خبر : ایسنا