توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی در بین مددجویان کمیته امداد اهر
توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی در بین مددجویان کمیته امداد اهر

مدیرکل کمیته امداد امام آذربایجان شرقی، از توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان و لیالی قدر در بین نیازمندان کمیته امداد شهرستان اهر خبر داد.

غلامعلی ملامهدی در مراسم توزیع این بسته‌های معیشتی، افزود: امروز به مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر شاهد توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی کمک خیران کمیته امداد شامل هفت قلم اساسی مرغ، برنج، قند، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، آبلیمو و چای به ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان در بین مددجویان کمیته امداد اهر هستیم.

به گزارش نهال امید ، وی با اشاره به کمک‌های خیران و مردم نوعدوست آذربایجان شرقی در رزمایش مومنانه و کمک معیشتی به همنوعان نیازمند خود در شهرستان‌های مختلف این استان، گفت: تاکنون خیران و مردم نوعدوست این استان کمک‌های زیادی در قالب رزمایش‌های مختلف برای مددجویان کمیته امداد انجام داده‌اند که امیدواریم همچنان این روند ادامه پیدا کند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم دغدغه اصلی مردم اهر و هریس را بیکاری جوانان و به خصوص جوانان تحصیل کرده عنوان کرد و از مسئولان خواست در حل مشکلات این قشر از جامعه تلاش کنند.

احمد محرم زاده افزود: در دیداری که با وزیر کار و رفاه اجتماعی داشتم در خصوص آمار بالای نرخ بیکاری در شهرستان اهر و منطقه ارسباران صحبت‌هایی انجام گرفت و دستوراتی نیز در خصوص اشتغالزایی از وزیر دریافت کردیم و امیدواریم سال جدید برای مردم این منطقه سالی پر رونق باشد.

وی دغدغه کلیه مسئولان و دست اندرکاران نظام جمهوری اسلامی را بیکاری، معیشت و رفاه مردم برشمرد و گفت: خواسته مجلس و نمایندگان از دولت سیزدهم کمک به معیشت مردم، حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم بوده و امیدواریم در این خصوص دولت تصمیم گیری جدی کنند.

وی، دولت سیزدهم را دولت جهادی و تلاشگر ذکر کرد و افزود: متاسفانه کشور ایران در عرض هشت سال گذشته با رشد صفر درصدی اقتصادی اداره می‌شد و لازم است برای ساماندهی گرانی و تورم دولت باید بودجه رشد اقتصادی را به هشت درصد برساند و امیدواریم این اتفاق باعث کاهش تورم و گرانی شود.

محرم زاده، کمک به مردم نیازمند به خصوص در ماه مبارک رمضان را ثواب الهی برشمرد و از کلیه خیران و دست اندرکاران در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تقدیر و تشکر نمود.