توزیع ۱۳۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه در اهر
توزیع ۱۳۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه در اهر

فرمانده سپاه ناحیه اهر از توزیع ۱۳۰۰ بسته‌ی معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه در بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار حسن سیفی در گفت‌وگو با نهال امید ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، تعداد ۱۳۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات سپاه در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی، از اهداف اصلی برگزاری این رزمایش را کمک به اقشار کم درآمد جامعه و افرادی که در اثر شیوع ویروس کرونا دچار مشکل و ضرر شده‌اند، عنوان کرد. 

فرمانده سپاه اهر افزود: این بسته‌های معیشتی هرکدام به ارزش ۴۰۰ هزار تومان شامل روغن نباتی، مرغ، برنج، خرما در مجموع با هزینه ۵۲۰ میلیون تومان در بین نیازمندان اهر توزیع شد.

وی همچنین از توزیع ۱۲۰۰ بسته کمک معیشتی طی ۱۰ روز گذشته نیز خبر داد و گفت: در این ۱۰ روز ۲۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال بین نیازمندان اهر توزیع شد.

فرمانده سپاه افزود: سپاه و بسیج از زمان آغاز شیوع ویروس منحوس کرونا با اجرای رزمایش‌های مختلف کمک مومنانه، طرح ملی حاج قاسم سلیمانی و… در کنار همشهریان برای مبارزه با ویروس کرونا شبانه روز فعالیت کرده و تا ریشه کنی کامل این ویروس منحوس این تلاش‌ها ادامه خواهد داشت.

سرهنگ پاسدار سیفی در پایان بر کمک و حمایت‌های همه جانبه‌ی مسئولان، مردم و خیّرین این شهرستان در تهیه و توزیع این بسته‌ها در بین نیازمندان تاکید کرد.