توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی و کمک مومنانه توسط سپاه و بسیج در اهر
توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی و کمک مومنانه توسط سپاه و بسیج در اهر

فرمانده سپاه ناحیه اهر از توزیع ۱۰۰۰ بسته‌ی معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه در بین نیازمندان این شهرستان به‌مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر و شهادت حضرت علی(ع) خبر داد.

سرهنگ پاسدار حسن سیفی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای رزمایش مواسات و کمک‌های مؤمنانه، تعداد هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات سپاه در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

وی از اهداف اصلی برگزاری این رزمایش را کمک به اقشار کم درآمد جامعه و افرادی که در اثر ویروس کرونا دچار مشکل و ضرر شده‌اند، عنوان کرد و افزود: این بسته‌های معیشتی هرکدام به ارزش ۵۵۰ هزار تومان شامل روغن نباتی، کنسرو ماهی، مرغ، برنج، ماکارونی، حبوبات و رب گوجه فرنگی جمعا با هزینه ۵۵۰ میلیون تومان امروز در بین نیازمندان شهرستان اهر توزیع شد.

سرهنگ سیفی گفت: سپاه و بسیج از زمان آغاز شیوع بیماری منحوس کرونا با اجرای رزمایش های مختلف کمک مومنانه، طرح ملی حاج قاسم سلیمانی و… در کنار همشهریان در مبارزه با ویروس کرونا شبانه روز فعالیت داشته و سعی کرده پا به پای کادر درمانی و سایر مسئولان ذی‌ربط در مقابله با این بیماری تلاش کنیم و خوشبختانه در این رابطه به موفقیت‌های زیادی رسیدیم و تا پایان این بیماری همچنان در کنار همشهریان و خدمتگزار آنها خواهیم بود.

به گزارش نهال امید ، فرمانده سپاه ناحیه‌ی اهر در پایان ضمن قدردانی از کمک و حمایت‌های همه جانبه‌ی مسئولان، مردم و خیّرین این شهرستان در تهیه و توزیع این بسته‌ها در بین نیازمندان افزود: هر کسی که توان مشارکت در رزمایش کمک مؤمنانه دارد سپاه و بسیج آمادگی دارد با جمع آوری کمک‌های این عزیزان به یاری نیازمندان و اقشار آسیب دیده بشتابد.