تمامی ادارات هشترود باید در امر ساماندهی و سلامت جوانان دخیل باشند
تمامی ادارات هشترود باید در امر ساماندهی و سلامت جوانان دخیل باشند

فرماندار هشترود گفت: همه ادارت باید در امر ساماندهی و سلامت جوانان دخیل باشند و به وظایف خود عمل کنند و برای جوانان و اوقات فراغت برنامه داشته باشند.  امین امینیان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان، خاطر نشان کرد: بعضی از ادارات متاسفانه به وظایف خود در خصوص ساماندهی جوانان عمل نکرده اند و […]

فرماندار هشترود گفت: همه ادارت باید در امر ساماندهی و سلامت جوانان دخیل باشند و به وظایف خود عمل کنند و برای جوانان و اوقات فراغت برنامه داشته باشند.

 امین امینیان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان، خاطر نشان کرد: بعضی از ادارات متاسفانه به وظایف خود در خصوص ساماندهی جوانان عمل نکرده اند و باید در طول یک هفته نسبت به این امر و ثبت نام در سامانه مربوطه اقدام کنند. 

وی افزود: شبکه بهداشت، کمیته امداد، اداره ارشاد، اداره ورزش و جوانان و چندین اداره دیگر از حمله اداراتی هستند که به نحو احسنت در امور ثبت نام اوقات فراغت جوانان اقدامات مناسبی داشته‌اند. 

وی اظهار کرد: بزرگ ترین مسئله جوانان بیکاری است و دستگاههای متولی باید به فکر مرتفع کردن مشکلات جوانان باشند. 

امینیان اضافه کرد: با شناسایی ظرفیت های موجود و پتانسیل ها باید آموزش های لازم به جوانان داده شود تا هم نوع نگاه جوانان به اشتغال عوض شود و هم آنها را توانمند سازد. 

وی ادامه داد: تمام دستگاه های عضو ستاد ساماندهی جوانان باید پیشنهادات و برنامه های خود را به فرمانداری ارائه دهند و با هم فکری بتوانند دوره های کارآفرینی را در سطح شهرستان برگزار کنند تا تمامی جوانان از آن بهره مند شوند.

انتهای پیام