تفکر و رفتار ترامپ، چهره بدون نقاب لیبرال دموکراسی غرب است
تفکر و رفتار ترامپ، چهره بدون نقاب لیبرال دموکراسی غرب است

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه تفکر ترامپ و رفتار او یک استثناء نیست، بلکه چهره بدون نقاب لیبرال دموکراسی غرب است، گفت: آثار سیاسی و اجتماعی این تفکر، به صورت کم‌سابقه‌ای با تبدیل شدن کنگره آمریکا به میدان جنگ، درگیری مسلحانه و خونریزی، بروز و ظهور یافت. حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در برنامه […]

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه تفکر ترامپ و رفتار او یک استثناء نیست، بلکه چهره بدون نقاب لیبرال دموکراسی غرب است، گفت: آثار سیاسی و اجتماعی این تفکر، به صورت کم‌سابقه‌ای با تبدیل شدن کنگره آمریکا به میدان جنگ، درگیری مسلحانه و خونریزی، بروز و ظهور یافت.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در برنامه پیام جمعه، با اشاره به حوادث اخیر آمریکا و با تاکید بر اینکه افول آمریکا چیزی نیست که قابل کتمان باشد، اظهار کرد: آمریکا دیگر ابرقدرت نیست.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه عفو و گذشت از ویژگی‌های خانواده‌ی موفق است، افزود: اگر یکی از اعضای خانواده خطا و لغزشی داشته باشد، دیگران اغماض و گذشت کنند و به خاطر مسئلهی ناچیز، از هم کینه به دل نگیرند.

وی به ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله مصباح نیز اشاره کرد و گفت: مبارزه‌ی کمتر شخصیتی همچون آیت الله مصباح با «اسلحه علم و استدلال» در مقابل جبهه کفر، در طول مدت رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای مورد تمجید و تأیید رهبر انقلاب قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به قیام ۱۹ دی مردم قم، ادامه داد: نوزدهم دی، یک نقطه درخشنده است، نه فقط در تاریخ قم، بلکه در تاریخ کشور و انقلاب. جوانان قم، مرد و زن، طلبه و غیر طلبه، در این روز یک پاسخ مؤمنانه و قهرمانانه به نیاز زمان دادند.

به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، وی به رزمایش پهپادی ارتش نیز اشاره کرد و افزود: ارتش سرافراز ایران اسلامی در این رزمایش، نمایشگاهی از پهپادهای رهگیر، شناسایی، بمب‌افکن، انتحاری و ترکیبی از همه این‌ها را، با قابلیت‌های خیره‌کننده به رخ دشمن کشید و جهان را به‌شگفتی دوباره وادار کرد.

  • منبع خبر : ایسنا