تفرجگاه عینالی تبریز نیازمند نگاه ویژه‌ در بودجه ۱۴۰۱ است
تفرجگاه عینالی تبریز نیازمند نگاه ویژه‌ در بودجه ۱۴۰۱ است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تبریز گفت: تداوم طرح عظیم جنگل‌کاری و تفرجگاهی عینالی نیاز به نگاه ویژه‌ در بودجه ۱۴۰۱ دارد و شورای شهر همه جانبه از این طرح حمایت خواهد کرد.

علیرضا نوای باغبان روز شنبه، ۹ بهمن ماه، در دیدار با مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز، اظهار کرد: تداوم توسعه‌ی تفرجگاه عینالی تبریز به‌عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های جنگل‌کاری و تفرجگاه‌های کوهستانی کشور نیاز به نگاه ویژه‌ در بودجه ۱۴۰۱ دارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر تبریز ادامه داد: شهرداری کلانشهر تبریز این طرح را خوب شروع کرد و طبق برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری تاکنون پروژه‌های خوبی اجرا کرده است و شورای شهر تبریز نیز همه جانبه از تداوم اجرای این طرح حمایت می‌کند.

نوای باغبان خاطرنشان کرد: سازمان توسعه و عمران عون بن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز مجری این طرح عظیم و موفق برای تداوم فعالیت و توسعه بیش از پیش تفرجگاه عینالی، همواره نیازمند حمایت مسئولین استانی و کشوری است.

جذب سرمایه‌گذاری‌های بزرگ در گرو تأمین زیرساخت‌های لازم

نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی کلانشهر تبریز نیز در بازدید از تفرجگاه عینالی تبریز گفت: برنامه‌ریزی‌های خوبی در مدیریت جدید سازمان عون‌بن‌علی انجام شده است که با حمایت شورای شهر و شهرداری و تأمین زیرساخت‌های لازم در این مجموعه گردشگری، سرمایه‌گذاری‌های بزرگی اتفاق خواهد افتاد.

شهرام دبیری با تأکید بر استفاده از ظرفیت دولتی برای توسعه تفرجگاه عینالی افزود: حمایت‌های استانداری و نمایندگان تبریز در مجلس شورای اسلامی، در جذب بودجه‌ی ملی برای تداوم طرح تفرجگاهی عینالی موثر خواهد بود.

به گزارش نهال امید ، به نقل از روابط عمومی شهرداری کلانشهر تبریز، وی خاطرنشان کرد: یقین دارم در صورت تداوم توسعه و حمایت‌های لازم، می‌توانیم در مدت کم تفرجگاه عینالی را به قطب گردشگری، تفریحی و ورزشی شهر و استان تبدیل کنیم.