رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از تصویب هشت طرح سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۱۹ هزار میلیارد ریال در کمیسیون اقتصادی ارس خبر داد. محسن نریمان با اعلام این خبر گفت: در چهارصدو پنجمین کمیسیون اقتصادی منطقه آزاد ارس، هشت طرح سرمایه گذاری با اعتبار ۱۹ هزار و ۱۴۴ میلیارد […]

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از تصویب هشت طرح سرمایه گذاری با اعتباری بالغ بر ۱۹ هزار میلیارد ریال در کمیسیون اقتصادی ارس خبر داد.

محسن نریمان با اعلام این خبر گفت: در چهارصدو پنجمین کمیسیون اقتصادی منطقه آزاد ارس، هشت طرح سرمایه گذاری با اعتبار ۱۹ هزار و ۱۴۴ میلیارد ریال تصویب شد.

وی افزود: احداث مجتمع کشت و صنعت با فناوری نوین با میزان سرمایه گذاری ۱۰ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال، احداث کارخانه تولید ژلاتین با آخرین تکنولوژی روز دنیا و با میزان سرمایه گذاری هفت هزار و ۵۷۴ میلیارد ریال و نیز شش طرح دیگر با مجموع سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد ریال، با بررسی توسط اعضای کمیسیون اقتصادی ارس تصوبب شد.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد، وی در ادامه خاطرنشان کرد: با راه اندازی این هشت طرح برای ۶۵۶ نفر به‌طور مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

  • منبع خبر : ایسنا