تصادف اتوبوس و پراید ۱۲ مصدوم به جا گذاشت
تصادف اتوبوس و پراید ۱۲ مصدوم به جا گذاشت

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از مصدومیت ۱۲ نفر در تصادف اتوبوس بین‌شهری و پراید در آزادراه معلم خبر داد.

عباس عابدی با اعلام این خبر، گفت: ساعت ۸ و ۵ دقیقه صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۲ بهمن‌ماه) یک دستگاه اتوبوس بین‌شهری در آزادراه معلم، قبل از پل هسا تصادف کرد.

به گزارش نهال امید و به نقل از مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان، وی از اعزام ۵ آمبولانس اورژانس اصفهان به محل حادثه خبر داد و گفت: در این حادثه ۱۲ نفر مصدوم شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرهاد حیدری، سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث اصفهان گفت: ساعت ۸ و ۵ دقیقه صبح امروز سانحه برخورد ۲ دستگاه اتوبوس و یک سواری پراید در آزاد راه معلم نرسیده به پل هسا به اتاق فرمان ۱۱۵ شاهین شهر اعلام شد.

وی با بیان اینکه اتوبوس های مذکور سرویس کارکنان کارخانجات شهرک های صنعتی بودند، افزود: بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد. 

حیدری با اعلام اینکه وضعیت مصدومین خوب گزارش شده، تصریح کرد: این حادثه ۱۲ مصدوم آقا داشت که پس از ارائه اقدامات فوری، همگی به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شدند.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان تاکید کرد: با توجه به بارش برف و باران و لغزندگی معابر، از همشهریان درخواست داریم با رعایت نکات ایمنی در رانندگی از بروز چنین حوادثی پیشگیری کنند.

  • منبع خبر : ایسنا