تشریح جزئیات اعتبارات و ظرفیت‌های قانون بودجه آذربایجان‌شرقی
تشریح جزئیات اعتبارات و ظرفیت‌های قانون بودجه آذربایجان‌شرقی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی مجموع اعتبارات ابلاغی هزینه‌ای ۲۳ دستگاه اجرایی استان را تا پایان آبان‌ماه سال جاری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان عنوان کرد. داود بهبودی در هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان‌شرقی در تشریح جزئیات اعتبارات و ظرفیت‌های قانون بودجه‌ استان اظهار کرد: از این رقم،حدود ۸۹۵ میلیارد […]

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی مجموع اعتبارات ابلاغی هزینه‌ای ۲۳ دستگاه اجرایی استان را تا پایان آبان‌ماه سال جاری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان عنوان کرد.

داود بهبودی در هشتمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه آذربایجان‌شرقی در تشریح جزئیات اعتبارات و ظرفیت‌های قانون بودجه‌ استان اظهار کرد: از این رقم،حدود ۸۹۵ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای استان مصوب قانون بودجه و مابقی مربوط به سایر منابع حاصله از جمله بازپرداخت فروش اموال و پرداخت مانده مرخصی، هزینه‌های ضروری استانداران، سهم امور عشایر از نرخ آب‌بها، پاداش پایان خدمت بازنشستگان و منابع اختصاصی بهزیستی و آموزش و پرورش است.

وی مجموع اعتبارات ابلاغی هشت ماهه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای آذربایجان‌شرقی رابالغ بر ۳ هزار و ۱۰۵ میلیارد تومان و اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ابلاغی استان را از ابتدای سال جاری بالغ بر یک هزار و ۶۳۵ میلیارد تومان اعلام کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی بیان کرد: اعتبارات استان از محل ردیف‌های متفرقه پیوست یک قانون بودجه ۱۴۰۰ رقم ۷۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان و اعتبار ابلاغی اوراق تسویه خزانه استان ۵۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی، وی ادامه داد: اعتبار ۶۱ طرح ملی ۲۱ دستگاه اجرائی استان پیوست یک قانون بودجه ۱۴۰۰ رقم یک هزار و ۴۶۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است که از این میزان اعتبار ۷۳ درصد تخصیص یافته است.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا